Gå til innhold

Elsker bf, men han elsker ikke meg.. :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid elsket faren til barna mine.. Men det ble slutt og vi flyttet fra hverandre pga mye krangling.

 

Jeg har hele tiden savnet han og håpet at vi kanskje kan bli sammen igjen.

 

Så pratet vi om dette ved levering av unger nå i påsken, og jeg sa at kan vi ikke prøve igjen, hardt arbeid, terapeut etc, jeg savner deg sånn.

 

Nei, sa han, han elsket meg ikke og ville ikke deet. Selv om han syntes ting var hardt og vanskelig uten meg orket han ikke mer.

 

Deppa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffda, *trøsteklem* men prøv å minne deg selv på de dårlige episodene og ikke bare de gode så blir det kanskje lettere å løfte haka...

 

Det blir bedre, men det tar nok litt tid!

Skrevet

Han har sikkert funnet seg en annen allerede...

Skrevet

Når skal det bli bedre da :( Har alltid elsket han til tross for at vi har hatt det vanskelig. Da vi gikk fra hverandre så jeg at det trengte vi, vi har feil begge to, men jeg tror vi klarer dette :-(

 

Har bodd fra hverandre siden august ifjor(ikke så lenge kanskje..) men jeg savner han sånn...

 

Kanskje han har funnet seg noen allerede ja.. jaja.. håper han hadde sagt det da.

Skrevet

Uff...skjønner at det er vondt. Men du burde nok prøve å gå videre.

 

Hvis du vil le: Mannen min er ikke helt med på disse forkotelsene, og leste: Elsker biff, men han elsker ikke meg..:-(

" Heter'n Biff? Eller er det han som elsker biff? Er biffen kallenavn på tiss kanskje..?"

Skrevet

Nei, det er ikke godt å si når det blir bedre, men om dere over flere måneder har vært på en slags mellomstasjon, eller du iallefall har vært der, med håp om at det skal ordne seg igjen, så blir du nok stående på stedte hvil. Du må heller prøve å ta innover deg at det er slutt og løse det etter beste evne. DA vil det sakte men sikkert bli bedre.

 

Ser at dette høres litt hardt ut, men jeg mener det godt! :)

 

 

Skrevet

Haha.. :-) Elsker biff også.. Godt mulig biff ikke elsker meg, DET kan jeg leve med :P

 

Ja, vi har nok vært på en mellomstasjon. Han har hele tiden sagt at vi kan sikkert ordne dette..

 

Nå har han snudd.

Skrevet

Huff så trist. At han ikke vil jobbe mer når dere har barn sammen.

Tipper desverre han har ny dame.

Menn er veldig flink å overlappe forhold.

Skrevet

Det skjønner jeg er hardt. Men kom deg videre i livet. Tenk at det var en grunn til at dere flyttet i fra hverandre og at det er nok det riktige selv om det ikke føles sånn nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...