Gå til innhold

abort..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann vil jeg skal ta bort barnet da det ikke passer inn i vår økonomiske situasjon.jeg har ikke lyst da jeg har ønsket meg ett barn til i 5 år:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! jeg er i samme situasjon, min kjæreste synes heller ikke at dette barnet vi skal ha passer inn i hans livsituasjon, eller at vi har råd til det. Jeg velger å beholde det! Vil du ha det så beholder du det, dere var to om å lage det.. litt sent å tenke på økonomisk situasjon nå. :) Jeg har heller ingen barn fra før, dette var mitt største ønske, noe han viste. Vi har ikke beskyttet oss og jeg har tilogmed sluttet med p-piller da jeg ble så humørsyk. Man vet at sex fører til barn, og økonomi ordner seg alltid. Menn skal alltid planlegge.. men det er ikke alltid slik utfallet blir. Behold det om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge to!

 

 

Jeg var i samme situasjon med førstemann. Jeg ble gravid dag 2 etter mensen, hadde en kondom som sprakk og angrepiller som ikke virket. Så med andre ord er sønnen min et mirakel. Jeg valgte å beholde barnet og ble alene da jeg var 3. mnd inn i svangerskapet. Jeg var da 20 år og student på høyskolen.

Nå blir sønnen min 10 år i mai og en utrolig herliig gutt. Jeg kunne aldri ha vært uten den gutten. Det var en tøff tid men jeg klarte å fullføre studiene. Jeg har funnet meg verdens herligste mann, og vi er gift og venter nå barn nummer 3. (hans nr. 2) Sammen har vi en datter på snart 3 år og nå gleder vi oss til den lille kommer i desember.

Mitt råd er at : man angrer aldri på de barna man får.....

 

Lykke til begge to

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...