Gå til innhold

Angående partydop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man bruker amfetamin på fest, men er nykter ellers, har det noe å si for samværsretten?

Kan man få trøbbel med barnevernet om man selger amfetamin og hasj? det er små kvanta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh?? Ja selvfølgelig, har det noe å si for samværet. Og det spiller vel ikke rolle om man selger i smått eller stort, dealer du dop vil nok barnevernet ta noen grep.

Skrevet

Selvom dette skjer når barna er hos den andre?

HI

Skrevet

Selvfølgelig. Det sier litt om manglende moral, men også at man roter seg oppi mennesker som ved senere tidspunkt kan utsette barna for fare. Hvis man ikke engang skjønner dette selv, vil nok ikke barnevernet mene at denne forelderen er egnet nei.

Skrevet

eeeehhhh HI er du seriøs ang dette?

narkotiske stoffer er ulovlige å selge og bruke (nå ser jeg bort i fra det man får i seg under legetilsyn).

jeg er en av de "stygge" som håper at slike får problem med barnevern. spesielt når det kommer til salg av stoff.....

Skrevet

Det går jo ikke ut over barna.

HI

Skrevet

når man selger vil det etter hvert gjøre det. du blir stemplet som langer og kan risikere og bli oppsøkt av sterkt nedrusede folk som vil kjøpe.

i tillegg, dette er STRENGT ulovlig!

om dette er noe man har drevet med, og har sluttet med etter at man har fått barn så er det fortid, og da har det ingenting og si. men å fortsette er rent idiotisk.

Skrevet

Hvordan går dette IKKE ut over barna?

Regner med at dette er deg som driver med dette, siden du forsvarer det.

Hva om du havner i fengsel, går det ikke ut over barna?

Når narkomane Ole, trenger dopet sitt som du pleier å levere, troppen han kanskje opp på døren. Eller kanskje de du får din leveranse ifra. Hva med om barna finner dopet og putter det i seg? Er du helt vanvittig. Du utsetter jo barna for noe helt grusom, og farlig.

Skrevet

huff, er det jeg alltid har sagt, folk som driver med narkotika mister til slutt alt vett mellom øra og blir helt innhabile til å se noe annet enn seg selv...

For å besvare spm ditt HI : Du kanmiste barna dine, nektes rett til å se dem uten tilsyn fra BV, bli fengslet, og hvis du mot all formodning ikke blir tatt av politiet, så kan du bli syk eller dø av en feildose, og da står barna dine igjen uten mor...

I KLARTEKST: DOP ER FARLIG OG ULOVELIG.

Skrevet

HI, jeg har mest lyst til å rope ut at du må være helt hjernedød!

Hvordan klarer du å utsette deg og barna for dette?

Det har tydelig gått litt for langt allerede, for en normal ansvarlig mor/far har ikke samvittighet til å utsette barna sine for mulige store endringer i livet sitt, som feks.

* Barnevernet, er man først kommet i mølla må du vise deg som supermor for å komme ut igjen, du blir fulgt NØYE - og barna selvfølgelig ( jeg er glad jeg aldri trenger å være supermor, det må være steinhardt)

* Du står i fare for å miste viktige år i barnets liv, hvis de blir satt hos far/fosterhjem

* Du står i fare for å havne i fengsel, men det ser du vel ikke på som en skrekk siden du selger dop, - heller kult og imageoppbyggende, tenker jeg.. Sikkert kult med rulleblad i dine kretser.

* Du mister all anseelse hos alle omkring deg, dine foreldre/besteforeldre og resten av slekten, DET må virkelig være en drivkraft for å bli kriminell...

* Og hvis du er "heldig" og slipper unna alt dette, vær klar over at folk sladrer og en dag blir barna dine mobbet pga rykter om dopbruk og salg.

For jeg som mor er ikke nådig når jeg forteller mine barn om narko. Jeg vil ikke at MINE barn skal rote seg borti det. Og da hagler det dritt mot helgenarkomane og de som plutselig ikke klarer å la være å ta litt på mandagen etter. Og dette kan nok barna bruke mot andre..

(Altså når de ikke har en grunn for det, jeg har forståelse for disse med ødelagt barndom/seksuellt misbruk/mishandling osv - og dette får barna mine innføring i også)

* I tillegg er du med på å ødelegge livet til de du selger til. Selv om man er 100% ansvarlig for eget liv, gjør du det MULIG for dem å bli fulltidsdopere(dvs. ødelegge livet sitt) og der mistet du de siste skrupler.

Jeg klarer ikke se for meg at du er et ærlig menneske med nok empati til å ta deg av dine egne barn når du i utgangspunktet bør være voksen nok til å lære dine egne barn normale verdier/normer og regler som de trenger i det norske samfunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...