Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Jeg er sammen med en mann som på mange måter er helt fantastisk. Han er helt utrolig med barna og snill, kjekk og morsom. Han hjelper til masse hjemme, er veldig arbeidsom og er veldig lett å leve med på alle måter. Men jeg føler at det er noen ting som skurrer med oss. For det første leier vi hus fortsatt og jeg har i mange år villet kjøpe hus, mens han har ment at vi ikke har råd. Det har vi hatt, men nå begynner vi faktisk å slite nå som prisene bare stiger og stiger. Tror jeg er litt bitter på han der. Han vet også at det er viktig for meg å være gift men han gir ikke noe hint om at han også skulle ønske at vi giftet oss. Ellers har vi omtrent ikke sex, og jeg føler at vi kun snakker om barna, jobben eller andre mennesker - sjelden om oss. Jeg merker at jeg blir litt lei meg og lei av alt for vi kommer ikke noe sted. Jeg har tatt dette opp før men han mener vi har det bra, og forteller da at han elsker meg og aldrig hadde ønsket noen annen. Men for meg føles det ikke sånn, jeg føler at vi bare lever på og flyter rundt i en hverdag. Jeg kunne sikkert prøvd mere jeg og men jeg orker ikke. Jeg ønsker litt mere pasjon, litt utvikling i forholdet vårt for skal vi virkelig ha det sånn her resten av livet. Men jeg er så gla i han, og føler at han er min største trygghet, beste venn og egentlig drømmemannen min at tanken på å ikke kunne ringe han hver dag eller at noen annen skulle få han er grusom. Huff, er det noen som har noen råd. Og noen som fått et litt sløvt forhold til å bli bra igjen`?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Forhold begynner ikke å ta slutt av seg selv, men man kan ikke regne med at alt er helt topp hele tiden i et forhold, man må jobbe for å ha det bra. Det høres ut som du har gitt opp. Hvis du lar han avslutte samtalen med at han elsker deg og ikke sier noe mer da, så er det jo ikke så lett for han å vite at det ikke holder for deg. Sett deg ned å snakk ordentlig med han og fortell hva du tenker om ting, det er det første skrittet for at ikke forholdet skal ta slutt. Hvis han nok en gang ikke sier noe annet enn at han elsker deg, så fortelle han at det ikke er nok at han sier det, men han må høre på deg og hjelpe deg med at forholdet skal bli bedre. Så lenge han tror alt er i orden, så vil han ikke jobbe for at forholdet skal bli bedre heller.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 HI her. Jeg har ved flere tilfelder sagt at det ikke er nok, og at selv om han sier det føles det ikke sånn ut siden vi har så "lite forhold". Han er en enkel mann, og krever nok ikke så mye selv. Problemet er at jeg føler at vi har hatt det sånn her i de siste 4 årene. I fjor kjøpte jeg en reise til han, ogh vi dro på storbyferie uten barn for første gang. Vi hadde det kjempehyggelig den turen og jeg tenkte at det var et snupunkt. Men tilbake var det helt likt igjen:-(
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Kjenner meg litt igjen. Jeg tror at mannfolk ikke alltid skjønner at man må jobbe litt, men når man har fått nok får de sjokk!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 det jeg tror er at det dere har er ekte. man skal ikke gå rund å elske hverandre, sitte i armkroken og analysere forhold, eller hverandres tanker. har vært sammen med mannen min i 14 år, helt siden jeg var 16 år. har det likt som deg. det går litt opp og ned. og så lenge du vet at det kan komme dager som piffer litt i hverdagen, har dere et ekte forhold. kan du tenke deg å bytte han ut mot 5 mill kr? vil du forlate han omhan havner i rullestol? er han verd å gå fra, for så å finne en ny mann, som du garantert kommer til å havne i samme hverdag etter 10 år? eller skal vi skifte partner hvert 5 år fordi vi skal ha en piff i hverdagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå