Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 På nyttårsaften fikk vi en episode med min svigerinne. De hadde plutselig invitert et vennepar som alltid blir skikkelig fulle, og krangler og til med slåss noen ganger. Vi forklarte da at vi velger å ikke komme pga barna, men at vi liker dem edru. Vi laget ikke noe drama ut av dette, men det gjorde svigerinnen min og nektet å snakke med oss når vi kom en liten tur på nyttårsdagen for å la barna leke. Nå skal vi hjem i påsken (til stedet vi er oppvokst begge to) og jeg har angst nesten. Mannen min mener at vi bare må dra på besøk dit for barnas skyld og han er selvfølgelig gla i broren sin. Det skjønner jeg kjempegodt og jeg har sagt at jeg er enig i at barna er det viktigeste - de forguder hverandre. Men jeg har nått følt meg kvalm i to dager og vil ikke reise imorgen. Er det skikkelig teit av meg og la mannen reise dit med barna alene, for å lese av stemninga først? Det har skjedd flere ggr at jeg ikke blitt med for å være sammen med søsteren min, så det ville ikke vært rart. Mannen min klarer å gi litt mer fan i ting, men jeg klarer ikke det:-(
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Det ville vel vært helt greit å ikke bli med, mener jeg. Hvis svigerinnen er vanskelig så bør hun ta første skritt!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Svigerinnen min kommer aldri ta første skritt for hun er ikke typen. Hun vil gå rundt å være sur muligens men aldrig ta kontakt eller snakke om det for den saks skyld. HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Svigerinnen min kommer aldri ta første skritt for hun er ikke typen. Hun vil gå rundt å være sur muligens men aldrig ta kontakt eller snakke om det for den saks skyld. HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 Siden det er snakk om din manns svigerinne og ikke din, ser jeg ikke noe problem i å la han ordne opp. Hadde det vært kona til min svoger som lagde kvalm, skulle mannen min fått rydda opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå