Gå til innhold

Teutonia søsken/tvillingvogn, noen som har/ har hatt den??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veeldig usikker på det med søskenvogn asså, blir to tette på meg med bare 15 mnd mellom de hvis alt går etter planen.. Har fortsatt god tid til å bestemme oss, men vil jo ha alt klart i god tid! Har teutonia mistral nå og er super fornøyd, særlig med det vendbare håndtaket og at den er litt "sporty", men har hørt at den er så innmari tung? Evt tips til vogner som er samme type vogn som teutonia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde denne til tvillingene med softbag. Helt grei og fin vogn, men den er litt bred. Nå bruker jeg carena double swing og skal bytte til maclaren twin. Carena er smidig og går de fleste steder. Teutonia sliter på trange åpninger. Minuset med double swing er at den kan knirke litt. Men dette skal visst ikke være et problem med 2010modellene..

:) Var veldig fornøyd med Teutonia til nyfødte tvillinger. Du tenker på teutonia team s4?

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på s4 og s6, vet du det? I mitt tilfelle vil den jo bli brukt som søskenvogn. Kanskje best å dra innom en butikk for å "teste den ut" ;)

Skrevet

Huff, det vet jeg ikke. Men det jeg vet er at begge disse vognene er relativt tunge, teutonia s4 veier vel 18kg. Det blir jo litt..

Men det er en super vogn!! Det mener jeg. Fordelene er jo mange: kan ha begge mot deg, vendbart styre, funksjonell, blir ikke SÅ svær når den blir slått sammen, knirker ikke, men litt bred og tung.

Gode svingbare hjul som ikke låste seg i hytt og pine slik de jeg har nå gjør

Så jeg var veldig veldig fornøyd. Grunnen til at jeg kvitta meg med den er at jeg bodde et sted hvor heisåpninga var 76cm og der gikkd en ikke inn - når man bor i 6 etg så blir det litt pes :)

S6 er vel bare nyere tenker jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...