Gå til innhold

hva betaler dere barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i mnd/kvartalet? har fått plass, men ikke oppgitt noe pris.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1470 kr men har også redusert barnehage regning. Tror normal pris på kommunal barnehage er på rundt 2400 kr.

Skrevet

Her betaler vi 3375 kr. /mnd. (inkl. matpenger som er rundt 250 kr.)...

Kommunal bhg. om det har betydning:)

Skrevet

Ca 2500. Det er inkludert alle måltider, og bleier for de som bruker det.

Skrevet

Vi betaler nesten 7500 i mnd, men har 4 stk i barnehage. Har søskenmoderasjon på 3 av dem, men tror plassen for hun største (altså normal pris i kommunal b.hage) koster ca 2300.

Skrevet

Oi det var dyrt 00:17. Nesten 1000 kr mer enn det vi betaler! Hvor bor du?

Skrevet

Da er det mere forskjeller enn jeg var klar over i kommunal b.hage. Jeg er hun over her med 4 i b.hage.

Vi pakker med en matpakke hver dag og holder bleiene selv. Da kommer det vel an på hva som er normalt i din barnehage.

Skrevet

oj, det var dyrt hos dere. . her betaler jeg 777 inkl matpenger!

Skrevet

777 kr? Det var veldig billig. Kan jeg spørre hvor du bor? Har du noen form for støtte eller noe i den dur?

Skrevet

ca 2300 pluss matpenger er maksprisen for en fulltidsplass for et barn i barnehager som mottar støtte.

Skrevet

Jeg bor i Oslo, kommunal barnehage, men jeg er jo såkalt alenemor og student så kan jo ha noe med inntekten å gjøre. . vet ikke. . men vet om fler som betaler den prisen og de er ikke alene. . .

Skrevet

3960. fullplass til to unger. Hadde lyst på halvdagsplass, men det var visst ikke lengre:/ I tillegg 150x2 i mnd i matpenger, og 300x2 hver 3mnd i turpenger.

Skrevet

For en unge i bhg med støtte og ingen andre fradrag er prisen 2330 kr (maks prisen) + matpenger.

Vi betaler ca. 4700 kr for to unger inkludert matpenger og 5 års klubb.

Skrevet

359 kr i mnd. Full plass. 1 barn.

Skrevet

Vi betaler 4250 for begge 2. Dette inkluderer kostpenger og doningssummen på 150 pr måned.

Skrevet

2530,- full plass inkl.mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...