Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Jeg har en alle tiders kompis som har blitt behandla som dritt av eksen sin det siste året de var sammen. Da han endelig mannet seg opp og fikk nok, ble det grining og trusler og masse drama - daakar henne som ble forlatt. Jesus! Så kom det fram at hun allerede hadde en ny loverboy på lur - greit nok, kompisen min tok hintet og la hele møkkadama bak seg. De har et barn sammen, som han stiller opp for 100%, og han samarbeider med eksen sin ang ting som har med barnet å gjøre. Men nå er eksen sur og vonbroten for at han ikke kan stikke innom og fikse alt mulig i huset hennes. Det er visst grusomt synd på henne. Hva faen gjør at noen mennesker tror de EIER folk på den måten?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 har du ikke hørt uttrykket; uansett hvor flat du lager pannekaka så vil den alltid ha to sider?? Jeg mener nå at den har ihvertfall 3 versjoner; hans, hennes, og den som faktisk stemmer... kan tenke meg at eksens familie og venner syns jeg er den største møkkakjerringa på jord, men de har kun hørt hans side. Min familie og mine venner syns han er en bedriten mann, men så har de bare hørt min side.. Egentlig tror jeg ingen av oss er verken bedre/dårligere enn den andre... You see what I meen??
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 HI her. Her er det dessverre ikke så enkelt. Eksen hans er en stor egoist og ser ikke andre enn seg selv. Men skjønner at det er vanlig her inne å forsvare damene, uansett hva de har gjort mot mannen.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Da har du tydeligvis ikke vært så mye her inne, for her får som regel dama skylda uansett hva saken gjelder.. hehe Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du engasjerer deg så voldsomt i livet hans, hva er din rolle her? Når du svarer litt småfornærmet fordi andre ikke med en gang støtter deg, mener jeg? Selvfølgelig kan denne dama ha vært heeelt på trynet ovenfor mannen, men du har ikke levd sammen med dem, du vet ikke hvordan han er ovenfor henne når de er alene f.eks.. Derfor tror jeg du skal være litt forsiktig med å henge henne ut på internett når du ikke en gang har hørt hennes side av saken...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 Er ikke lett for andre å uttale seg når du ikke utdyper hva du mener? Har vi ikke alle en eks vi har utnyttet eller som har utnyttet oss en gang i livet?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 Måten du forsvarer han og beskriver eksen og hennes handlinger, så høres du nesten litt forelsket ut i han, HI??? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå