susa :) Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Lurer på om jeg skal kjøpe den eller om jeg skal satse på baybjørn... Babyen min er 3 mnd og jeg vil ha en sele som jeg kan bruke til hun blir hvertfall 1 år.... Hva syns dere?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Har hatt begge og anbefaler manducaen på det varmeste!! Vi brukte vår nå nylig i Praha, og datteren min er 3,5 år. Hun elsker den!
Evigheten Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Manduca! Babybjørnen totalvraka rygg og skuldre selv om knøttet oppi bare veide 4,5 kg. Manducaen er kjempebehagelig å bære i, og bedre for barnet å sitte i også
susa :) Skrevet 22. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2011 høres bra ut:) Men kan jeg bære babyen forovervendt i den? Kan ikke finne noe info om det. Og fra hvilken alder i tilfelle?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Manduca kan du ikke bære forovervendt i, dette har noe med at da sitter ikke babyen ergonomisk riktig. Anbefaler Manduca på det varmeste, har denne og er super fornøyd:) Har en del problemer med ryggen, men jeg bærer gutten min på 1 år helt fint i manducaen:) Ville IKKE valgt Babybjørn da denne ikke er ergonomisk riktig for hverken bærer eller barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå