Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Her er det ganske mye klær. Mest t-shorter og gensre. Har dere mye og hva er det evt mest av?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 2-3 joggebukser, 3-4 olabukser, 11-12 bodyer og kanskje 4-5 gensere... Kanskje ikke så mye, hva er vanlig da? Han er forresten 1 år.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Jeg har hatt for mye klær til gutten min, men liker å ha litt å velge i. Er ellers klesgal og elsker å shoppe. Det skal sies at det har blitt mye mindre på meg selv etter jeg fikk en baby å shoppe til... Har en fin blanding av dyre og rimelige klær. Håper at nå som har blitt 1 år og vokser saktere at klærene blir brukt mer/lengre sånn at jeg slipper å pakke bort ting som er ubrukt eller bare brukt 1 gang.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Min 4 åring har mye pentøy, T-skjorter og andre ting som ikke blir utslitt så fort. Hun er yngste barn både i fammilien og blant vennene våre og arver derfor mye. Den eldste på 6 har derimot ikke så mye klær.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 har ganske masse men ikke altfor mye. nok til at barnet mitt kan kles opp med rent tøy et par uker i strekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå