Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 lurer på dette navnet til min kommende datter. er så søtt, kjenner heller ikke mange som heter det.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Det er kjempefint! Min bestevenninne heter det
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 det er nydelig;) det er også navnet på verdens nydeligste kusine;)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Det er søtt.. nesten litt for søtt. Kine Hellebust er vel et av unntakene, hun er ikke spesielt søt. Dattera til Drillo som heter Kine, er kjempesøt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 Liker det ikke. Kjenner mange som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå