Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Hei, jeg lurer på om noen av dere kan komme med noen innslag angående lønn. Hva er en normal/gjennomsnittslønn for en person som jobber innen administrajon i et stort oljeselskap? (Dette er mye variert arbeid, noe krever høyere kompetanse innen forskjellige programmer så detter ikke noe sitte å besvare sentralbord;)) Jeg vet at det kan variere, men kan komme med litt info om meg. Jeg er 27 år og har jobbet i ca 7 år, har 2 års økonomi utdannelse, men ikke fullført bachelor. Har noe kurs i ledelse utenom. Varierer lønna mye fra det om man er innleid gjennom vikarbyrå eller om man er fast ansatt? Jeg er nokså sikker på at jeg sa for lav lønn da hele prosessen gikk så fort, og jeg var nokså interesserti denne jobben, men det er jo min egen feil På forhånd takk for alle svar.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Har du erfaring fra før som er relevant for stillingen du nå søker? Når ble du utdannet? Hvis jeg skal gjette og baserer lønnen på at de 7 årene du har jobbet er relevante for stillingen tenker jeg at du vil få rundt 370.000 kroner hvis du er ansatt i selskapet .Hva du vil få i vikarbyrå aner jeg ikke, men tror ikke det vil være noe mer i alle fall...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Takk for svar:) jeg var ferdig med skolen i 2006. Jeg har også en god del relevant erfaring. Jeg dytter dette innlegget litt lenger opp:P kanskje noen flere som kan svare. Er det noen andre her inne kanskje som kommer innen administrasjon? Hvor lang erfaring og hvilken lønn har dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå