Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Naboene har besøk, de har sittet på verandaen og drikket en god stund. Er en liten unge der også, 1-2 år. For litt siden kjørte de atv, og ungen satt på uten hjelm, bare løst framfor pappaen.. Jeg hadde aldri gjort det :/ tenk om det hadde skjedd noe..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Vet du at akkurat denne pappaen hadde drukket? Det er litt annerledes å kjøre i fylla med en unge, særlig en ubeskytta unge, enn å bare kjøre med en ubeskytta unge. Ser til stadighet fedre ute med unger på atv, unger uten hjelm. Synest det er helt hårreisende. Kan nå ta på en sykkelhjelp om ikke annet.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Han har drukket litt - men om det gjøre noe vet jeg ikke. Var over hos de ista og der satt de og drakk. Hvor mye, det vet jeg ikke. Men merker det litt på han.. før på dagen kjørte han mer forsiktig.. Nå skulle han spinne rundt i innkjørelsen og kjøre fortere.. Om dette er bare fordi han er mer trygg eller at det er pga alkoholen, aner jeg ikke. Men jeg reagerte mest på at det ble kjørt uten hjelm og ganske fort.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Jeg anser det som farligere å kjøre atv enn å kjøre bil. Jeg hadde snakket med de eller ringt politiet.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Jeg hadde ringt politiet LENGE før jeg hadde skrevet noe her. Og så hadde jeg gått bort og gjort det jeg kunne for å stoppe dem. Har blandet meg inn i et par lignende situasjoner før og blir av enkelte sett på som gal... Men heller det enn at idiotiske naboer utsetter barna for livsfare og et liv i uføre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå