Gå til innhold

Andre som er deprimerte nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene vært veldig deprimert, gråter for ikke noe og føler meg ensom og lei. Har det skikkelig vondt innimellom og kan ikke helt skjønne for hva heller men slitsomt er det, har en rastløshet som kommer og går men det kommer vel av at jeg ikke får vært så mye ute også som jeg vil pga bekkenet osv. Er det andre som har det litt sånn eller er det bare jeg som er unormal? 38+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente 39+1

Skrevet

Ja jeg har det også slik. Tenker mye rart og synes synd på meg selv.

Bekymrer meg for både ene og det andre og ser for meg ting og begynner å grine for ingenting.

Slitsomt!! Jeg er i uke 38+4

Skrevet

Jeg har også hatt det sånn de siste to ukene, hadde termin i går. Har vært skikkelig usosial, samtidig som jeg har følt meg uendelig ensom. Føler at ingen forstår hvordan jeg har det, og at dette svangerskapet aldri kommer til å ta slutt.

Akkurat som deg har bekkenet hindret meg i å gjøre noe særlig, blir skikkelig rastløs til tider, men har ikke lyst til å gjøre noe som helst heller. Snakk om å være vanskelig:)

Skrevet

humøret svinger noe voldsomt ihvertfall. og så er alt blitt så vanskelig å få fikset. er tung og mye trett. vondt i beina og må gå sakte og ta mye pauser. føler at jeg ser helt jævelig ut uansett hva jeg gjør. mannen og jeg krangler endel, for er så mye som må ordnes før babyen kommer. mens han tar helt piano. så føler meg alene og innmari tung i kroppen. uke 37.

Skrevet

Du er ikke alene. eg hadde også termin i går.... Påsken er og blir kjedelig fordi jeg trodde jeg skulle føde minst en uke før termin! (ja jeg griller hjernen min.....) Det skjedde jo ikke, og nå sitter jeg her å syns synd i meg selv. Tørr ikke reise noen plass i tilfelle det skjer, og tenker egentlig at babyen kommer når jeg sprekker :) Altså den blir ikke født før den er 8 kg, og sprekker ut av magen min ............

Skrevet

"Godt" å høre at jeg ikke er alene! Jeg håper det vil bli bedre for oss alle. Det virker så kort tid til termin men når man tenker 2 uker etter det også blir det jo en evighet! Hjelper lite når mannfolkene bare suser med sitt å tar det med ro, blir bare mer irritert og frustrert.. De skulle gått gravide de..

Skrevet

Beste medisinen for kropp og sjel er frisk luft og sol! :) Gjerne iblandet litt mosjon hvis kroppen tillater det! ;) Og når du merker at de negative tankene kommer,prøv å bytte de ut med positive! Veit det er lettere sagt enn gjort mange ganger,men når du får det til så merker du stor forskjell på humøret. :)

Skrevet

Ja prøver jo å tenke positivt men som du sier ikke alltid like lett :-P Er veldig glad for at jeg har en veranda, selv om det ikke blir gåturer kan jeg sitter der ute med guttungen og han elsker å styre rundt der :) Jeg gleder meg til å kunne trene igjen, psyken blir mye bedre :)

Skrevet

akkurat sånn er jeg og. trening gjør at alt blir så bra. føler meg så bra når jeg får trent. blir så godt å "få livet sitt tilbake"!!! psyken min er bra den når jeg får trent. det har faktisk vært noe av det vanskligste med å være gravid å ikke "kunne trene". blir ikke det samme med gåturer ol. godt de har babypass på treningene;)

fint å tenke positivt, men er virkelig ingen dans på roser å gå gravid. skulle sett mannen ha hatt abort ny graviditet og så legge på seg alle disse kilone, vondt i beina, +masse mer. gleder meg til å få babyen ut. de fleste jeg snakker med sier da at da er det meste glemt av at svangerskapet var tungt. og man tenker kanskje man vil ha en til:) men, underveis, fært å tenke på at fødselen kan være 14 dager over termin dato, får helt grøssninger jeg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...