Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Har fått helt dilla på slush, MÅ ha den grønne typen minst en gang om dagen.....helst skulle jeg hatt en maskin hjemme, men de maskinene jeg har funnet på nett, er av den industrielle typen og er dermed svindyre Jeg kjenner jeg blir direkte sur hvis jeg ikke får tatt den daglige turen til kiosken for å få "dosen" min....*flau* Flere som har fullstendig dilla på noe når de er gravide?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Jeg har fått et ekstremt behov for bacon, kan ha bacon til ALT. Familien kan sitte og kose seg med pannekaker, grøt, kjøttkaker o.l, mens jeg sitter og knasker på mine elskede baconbiter. Ikke spesielt gunstig ting å ha dilla på, er jo en del salt i bacon....men jeg klarer bare ikke å slutte...! Er i uke 33 nå.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Mmmm Har dilla på isbiter, gulrøtter og slush! Den røde må jeg ha hver gang vi er i nærheten av kiosken Så du er ikke alene, hehe
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Jeg MÅ ha isbiter og sandwich-is.... Blir møkksur om mannen glemmer å kjøpe is på butikken, kjenner hornene komme i panna. Jeg som trodde jeg ikke var affisert av hormoner i dette svangerskapet - YEAH RIGHT! De kom for full styrke etter uke 28, tidvis vil jeg klassifisere meg selv som direkte utrivelig å være i hus med
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Sylteagurk......kan spise opp et glass på noen dager :S
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Risifrutti med jordbærsaus, hver eneste kveld, synes det hjelper litt på halsebrannen da så jeg har en unnskyldning
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Så morsomt, jeg bare MÅTTE ha jordbær-slush da jeg var gravid med førstemann
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 Jeg startet med jordbærslush, men så fikk de epleslush på kiosken, og da ble jeg enda mer hekta! Sitter og småsutrer for meg selv nå, har så innmari lyst på et svært beger med slush - men er alene hjemme med ungen (( HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå