Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Blomma?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte at datteren til en norsk skuespiller heter det. Syns det er fint :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt kult. Heter ikke sønnen til samme dame Peik? :)

Skrevet

Om jeg bare kunne komme på HVILKEN dame det er snakk om! Hehe.

 

Harald Heide-Steens sønn heter Frikk, det er også litt spenstig.

Skrevet

Lise Fjeldstad :)

 

Hilsen meg over her

Skrevet

TAKK! *ler* Å, så godt å få løsnet opp litt i hjernens arkiv over ting-jeg-veit-sånn-egentlig-men-aldri-kommer-på! ;o)

Skrevet

Blomma minner litt om blemma, det er jo ikke så herlig da.

 

Ville neppe valgt det selv, men det er meg da. Spenstig er det ihvertfall, kommer neppe på topp ti lista for å si det sånn. Så man får ha det litt for seg selv.

Skrevet

Datteren til Lise Fjeldstad kalles Blomma, men heter egentlig Julie Cathrine.

Tror ikke Blomma er godkjent som navn.

Skrevet

Hørte navnet Frikk på en film for flere år siden, elsker det navnet.

Syntes forresten også at Blomma var litt kult, men elsker navnet Frikk.

Skrevet

Skulle akkurat svare det samme som prebs - Blomma er bare et kallenavn.

Skrevet

Akkurat, Julie C. var vel mer i stil med Lise Fjeldstad vil jeg tro.

Skrevet

Høres ut som en sofa eller duk fra IKEA...

Skrevet

Tenker svensk jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...