Gå til innhold

vanvittig sta 1 åring!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha verdens vanskeligste 1 åring, nyss før jeg klikker!;(

Han hyyyyyyyyyyyler og kolikk gråter helt til han får viljen sin....jeg orker snart ikke mere, gråter hver dag både jeg og han...:S

ikke vil han leke alene heller, MÅ ha meg på gulvet hele tiden.

 

Jeg kan ikke gå ifra han 10 sekunder engang for da hylskriker han...han er ekstremt avhengig av meg...ja jeg vet jeg høres ut som en dårlig mor, men jeg er så sliten og jeg ble så redd når jeg tok meg i å ta hardt i han...:( nok er nok.....setter jeg meg ned slik som nå så kommer han krypende og hylskriker og klatrer oppover bena mine;(

 

Vær så snill og kom med råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han burde tilbringe litt tid med noen andre enn deg? Snakker absolutt ikke om barnehage her, men en barnevakt nå og da.

Skrevet

har 2 bestemødre som er i full jobb så har ikke så veeeeldig lyst til å _plage_ dem, jeg tar imot trillehjelp når de spør selv, men som sagt så vil jeg ikke mase...:S

 

er desverre ikke noen her i området som jeg kjenner som kan være barnevakt av og til...:S

Skrevet

De fleste betaler trillepiker eller dagmamma. Du må betale trillepika raust i begynnelsen da, siden hun må holde ut med en times kolikkskriking :-)

Skrevet

hun kan omså få 1000 kr timen her, men vet ikke om noen, det som er problemet:S flere råd?:S

Skrevet

På butikken der du handler står det vel lapper om passepike?

 

Siden barnet har to så unge bestemødre, har kanskje barnet også oldemødre som er såpass "gangbare" at de kan ha gutten en time eller to?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...