Tante Blås Squaw Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Jeg tok jo en liten ferie på Babyverden - men der er de visst under construction så det synger, så sidene laster jaggu tregere der enn her. Og nei, søte Pila - jeg bytter IKKE nettleser, jeg elsker min Google Chrome! ;o) Sånn ellers henger jeg på scrappeforum, men savnet etter dib-hønsehuset meldte seg. Ah, jeg er en forumslave! *sukk* Siden jeg allerede er igang med et innlegg, kan jeg like gjerne spamme dere litt med bloggadressa mi; http://heksehobby.blogspot.com/ Bittelitt nytt siden sist. Lover å skrive mer interessante ting enn at jeg har laget kort, men akkurat nå om dagen er det stort sett det jeg driver med - foruten å kose baby, barn og marsvin. Og sånt blir det jo ingen krasse humorinnlegg av ;o) Dææm, det er godt å være hjemme! Ja, for nå som jeg ikke lenger bor på vitytes, er dette forumhjemmet mitt, hehe.
Snuskomrusk Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Godt å ha deg tilbake, var tomt uten deg =)
Tante Blås Squaw Skrevet 21. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2011 Man takker, man takker ;o) 12åringen min flirer av meg her - "det var det jeg visste! Du er så gæern etter forum, du mamma!" Oh the shame!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Det var tomt uten deg ;-) Men hvor er vitytes?
Tante Blås Squaw Skrevet 21. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2011 vitytes.no er et lite, men veldig hyggelig forum ) (De er forresten sugne på nytt blod, så det er bare å regge seg!)
Tante Blås Squaw Skrevet 21. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2011 20:32 - hva ER det du sier? Dreier ikke ALT seg om meg, altså? ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #12 Skrevet 21. april 2011 åååå, så flink du er til å lage kort!! kan du gi meg en liten instruksjon til hva jeg trenger for å lage slike??=)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #13 Skrevet 21. april 2011 Så må jeg nesten innrømme at jeg også har trasket tilbake hit. hehe
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 21. april 2011 #14 Skrevet 21. april 2011 Og så var det det der med anonymknappen ja... hehe
Tante Blås Squaw Skrevet 21. april 2011 Forfatter #15 Skrevet 21. april 2011 Tusen takk! :oD Koselig å lese )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå