Gå til innhold

ska jeg si det rett ut ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har truffet en jente som er noen år eldre en meg, vi har vært med hverandre ett par ganger, og jeg trur hun liker meg veldigt godt.....

 

men jeg har ikke fått de følelsena før henne, og nå har hon bedt meg på en middag til henne, men jeg vill ikke fortsette. jeg vill ikke såre henne, men må bare avslutte dette......

 

er det best att bare si det rett ut, feks: jeg vill ikke treffe deg mer. eller kan man si det på en annen måte ?

 

hjelp meg jenter, hvordan foretrekker dere høre det ?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er;) Men spar deg for frasene: "det er ikke deg men meg", "vi kan være venner"

 

Si det som det er at du dessverre ikke har fått de rette følelsene for henne og at du syns at det er bedre og avslutte nå enn og la det gå ennda lengre. Jo lengre tide det går jo mer vil du såre henne. Vær ærlig!

Skrevet

Enig! Jenter trenger, som gutter, ofte å få høre det direkte. Ellers blir det mye synsing og spekulering og forhåpninger og tull.

 

Si det på en fin og høflig måte, men vær klar og tydelig på hva du vil frem til. Ikke gi henne forhåpninger som kan føre til at hun blir mer standhaftig og prøver å lokke deg til å bli forelsket.

 

Lykke til :-)

Skrevet

Og selvfølgelig, ikke per sms, msn, mail, facern eller telefon!

Skrevet

Eller jo, telefon går bra synes jeg faktisk....etter å ha lest innlegget ditt en gang til. Dere er jo ikke SÅ nære heller.

 

12.20

Skrevet

takk for gode forslag..

 

ska følje dem og gøre som jeg har blitt rodet til, men ska bare vente til hun er tilbake fra påskeferie ( litt trist beskjed att få på ferien sin ).

 

og håper flere menn tør gå in her og lytte till jenterne/damerne som er her inne, dere har mye bra ide`r att komme med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...