Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Funderer på veldig mye rart nå som det nærmer seg min tid til fødsel.. førstegangsfødende... Hvordan stiller dere andre dere til intimbarbering der "nede"? Spes da rett før fødsel....
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Det lurte jeg også på når jeg var førstegangs.. Hadde på forhånd bestemt meg for å barbere både her og der, ingen skulle se på skauen min, nei! Endte med at jeg ikke hadde ork til å ta verken leggene eller der nede.. Ga rett og slett litt faen når fødselen sto på! hehe
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Jeg barberer det jeg klarer. Det verste jeg vet er masse hår der nede når jeg blør, og det gjør du nok av etter fødsel. Bryr meg ikke om hvordan det ser ut, men tar der jeg kommer til. Gjorde det samme forrige fødsel.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Det gjør jeg også. Ser jo ikke hva jeg gjør der nede, så det ser noke litt rart ut.. men da er det i alle fall litt mer hygienisk etterpå, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Bare det ikke er glattbarbert. Får man litt rifter, klør det mye mer når man har hår som kommer ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå