Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Lille på snart 3 (i mai) har nå blitt komfortabel med potte og do og jeg tenkte at han nå i påsken skulle få gå uten bleie. Det har gått bra med 1-2 uhell i løpet av en dag, men da har jeg satt han på do etter mat og når det har gått mer enn en time siden sist. Men burde jeg følge han på do slik, eller la han si fra selv? Han har nemlig ikke sagt fra en eneste gang disse 3 dagene... Han har sagt fra hvis han skulle bæsje før, så jeg vet at han kan:)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Jeg ville latt vær å ta han på do. Det beste er om de går selv og får masse skryt for det. og det øker jo følelsen av mestring også
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Enig sett ham på do med jevne mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Jeg er helt enig med 10.06. Og ikke press så hardt på nå hvis han ikke har fokus på det. Du har den varme årstiden foran deg, blir litt lettere da:) Jeg jobber i bhg og har sett dette bleiestyret mange ganger. Det er ingen vits å tvinge fram bleieslutt til et umotivert barn, det gir masse uhell.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Kan jo snakke med han om det også? Si "i dag skal du få gå uten bleie, for du var så flink i å gå på do i går". 10:06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå