Gå til innhold

emmaljunga i sverige?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på finn.no en stund nå etter emmaljunga city cross vogn brukt, men syns mange er dyre. Komplett så ligger de på rundt 5000,-

Lurer på om noen vet hva de koster i Sverige? Om det kanskje går ann å få en ny vogn til nesten samme prisen?

Og hvilken butikk i Sverige selger rimeligst emmaljunga?

Videoannonse
Annonse
Gjest fanten
Skrevet

Heisann. Du kan jo gi bud på de brukte vognene. Tviler (håper!) på at de ikke får solgt dem for så mye. Synes bruktmarkedet for barnevogner er litt drøyt. Men etter min erfaring når vi var på bruktjakt var det flere Emmaljunga vogner som lå ute lenge, og kanskje etter hvert ble solgt til lavere pris.

Vi har nå bestilt vogn i Sverige. City cross vogn 2011 sammen med City Bag 2011. Det ble til sammen 6600 kr slik kursen er nå, men tror kursen er forventet å falle litt mot sommeren, så blir gjerne billigere når vi skal hente og betale.

Vet ikke hvem som selger rimeligst, tror det er mye like priser. Men vi bestile ihvertfall her:

http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=startsida

og skal hente vognen i butikken i Karlstad.

Gjest fanten
Skrevet

Ja, også er det visst slik at når man kjøper i Sverige så får man med regntrekk, myggnetting og stelleveske. Så man sparer en tusenlapp her også. Vennine som kjøpte i fjor fikk ihvertfall det, så håper det gjelder enda.

Skrevet

Jeg har en lengre periode kikka etter Emmaljunga Mondial og fått pris på denne i sverige på 6700kr (NY) på finn.no koster samme vogn fra 5500 til 8000kr og det synes jeg er veldig dyrt!!! Dette er jo brukte vogner uansett hvor lenge de er brukt, så en del må man forvente å kunne spare, men pr i dag ser det ut til at vi kjøper NY i sverige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...