Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Han har hatt en fæl bardom med en far som har mishandlet han og han går i terapi! Problemet er at egoet hans er så stort at han tenker ikke, jeg er helt rådvill! Han kan plutselig bare stikke av og være borte i timesvis, og jeg blir jo redd! Vi har 2 barn på 7 og 5 og de skjønner jo ikke alt,, bare at han konstant svikter oss! Jeg føler meg også sviktet og satt til side, Prøver og støtte han så mye som mulig men er vanskelig til tider når han bare tenker på seg selv. Jeg har så lyst og være en vanlig familie. Ikke får han medisiner enda for han er så tidlig i prossesen av terapi, de vil utrede mer før han får noe. Så da må jeg bare sitte her og håpe på at påska blir helt ok! Er det noen som kan gi meg råd der ute?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå