Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Ok, rar overskrift, men jeg lurte på at dersom man har ny barnefar, er da sjangsene større for at man ikke føder til "samme tidspunkt" som med førstemann? Jeg fødte nemlig 9 dager før med førstemann, men denne gangen tror jeg at jeg går litt over. Er nå 6 dager igjen til termin.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Om man er mer laus enn raus så er sjangsen alltid tilstede
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Tror sjansene er like små/store uansett jeg. Jeg har også ny barnefar denne gang
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Jeg har to barn med samme far og fødte førstemann 11dager før og andremann 3dager etter, så den sannsynligheten er der uansett. Nesten alle jeg kjenner med to barn har født førstemann før termin og gått over med neste og de har samme far til barnet alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 tror ikke det har noe å si i det hele tatt. det er jo din kropp babyen kommer fra så hvem som har "donert" sausen tror spiller en svimlende liten rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå