Gå til innhold

make over!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg brukt 9 mnd. på å ta meg sammen.Min kjære fridde og fant ut jeg ville restaurere litt.Har trent 4-5 dg i uken nå og tatt virkelig vare på meg selv.Plukket opp igjen kontakt med gamle venninner og hatt noen vinkvelder med de.Gått ned veldig lite i forhold til innsats på treningen.Fra 69,5 kg til 66,5 kg.Men vet matlysten min er styrt etter hva jeg yter. Har gått ned 1 kles str. fra 40 til 38 og føler meg sunn! MEN så kommer bomben.Min kommende mann syns det var rart at vekten min fortsatt var like HØY! Jeg reagerte med vantro og forklarte hvordan kroppen min trives med vekten og former osv. Da fikk jeg høre hvor mye jeg spiste for tiden..Jeg hadde bare et ønske om å gå litt ned i vekt men aller helst var jeg ute etter den gode følelsen man vedt en får etter å ha tilbringt tid på å få kroppen i form.Han hadde visst et ønske om at vjeg skulle gå ned 5-6 kg og se slankere ut.Veksler mellom sjokk og lysten til å ta dette med humor.Men alltid er jeg den som ler bort ting og nå kjenner jeg at nok er nok..TIPS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...