cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Var igår til jm å da lå lillemor så fint å godt neddi bekkenet,kunne rikke litt på henne enda da. På sjekk på ul i uke 32 la hun med føttene ned så hadde hun ikke snudd seg med hodet ned igjen til uke 37 skulle jeg inn igjen for å sjekke bekken å sånt for sete eller ks. Men hun snudde seg jo igjen bare en dag etter den ul. igår kveld da jeg skulle gå ned ifra en stol ble d skikkeli ondt i magen å kjente det bulte på begge sider å at hun snudde kraftig på seg,å kan mene å kjenne at hun nå ikke ligger med hodet ned lengre:/:/ er jo påske nå å alt så min egen jm har jo påskefri.. men burde jo dratt inn til føden for å sjekke leiet å evt se om hva som må gjøres..ville dere ringt til føden? blir så fortvila for vil så gjerne føde normalt:/
blockarella Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Hm, vanskelig å si... Hvor langt er du på vei nå?
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2011 ja det skreiv jeg jo kanskje ikke..hehe er 37+4 nå,å skal ikke til jm igjen før jeg er 38+4 el 5,så er jo enda over en uke til..
blockarella Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Da ligger vi temmelig likt an... :-) Tror nok jeg ville ha ringt føden i morgen for å høre, ettersom de sa at du i tilfelle seteleie skulle inn på kontroll i uke 37. Er jo ikke så mange andre å snakke med, i disse dager... :-)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 20. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2011 Nei får ta å ringe imorgen,er vell derfor man har de egentlig så er jo ikke verre enn at man tar seg en samtale dit egentlig:) bare så kjedeli at man bor 2 timer unna sykehuset,så er jo litt av en kjøretur for å få sjekka leie men må man så må man:) får bare håpe at jeg tar feil å at hun faktisk ligger med hodet ned bare snudd kroppen eller noe,alt går vell ann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå