Gå til innhold

Bugaboo vogna, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått med meg at den er blitt veldig populær og har nesten angret litt på at jeg ikke hadde den til mini da han var liten. Men det var helt til i dag da jeg passet småtten til en venninne. Vi dro på tur og jeg fikk for første gang prøve å trille denne "fantastiske" vogna som hun har skrytt så mye av. Vel er den liten, lett og enkel å slå sammen. Men så stiv og vond å trille. Og ingen fjæring/gynging i det hele tatt for den stakkars lille som lå oppi der og ble humpa og rista. Nei, takke meg til en vogn med ordentlig fjering og hjul på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker min Bugaboo,

Og aldri har mine sovet bedre enn når jeg har trilt den, nettopp pga ristinga.

Når sportsdelen kom på sitter de så oversiktlig og har et hav av tålmodighet siden de ser alt de vil-

Ville aldri ha byttet den bort.

Skrevet

Sier det samme som 22:08, jeg elsker den og ville aldri byttet :)

Fjæringen har jeg ingenting å utsette på, og den er lett å trille, snur på en femøring, lett å legge sammen og tar liten plass i bilen. Eneste jeg kunne ønske var annerledes, er plassen under vogna, den kunne godt rommet litt mer enn den gjør. Men gi meg heller litt liten oppbevaringsplass fremfor en tung, stor og uhåndterlig vogn!

Skrevet

Har samme inntrykket. Vogna er stiv og støl, og drar til siden ved minste spor i veien. For ikke å snakke om hvor fæl den er på grus og skogsstier.

Syns også at den er for lav. Ser megasjukt ut når mannfolk triller den.

Forresten er det nok bare en vanesak, men håndtaket er jo sånn at man ikke kan holde rundt på samme måte som på en sykkel, er jo flatt med en litt merkelig vinkel.

Skrevet

Har hatt mange vogner inkl bugaboo. Jeg er enig med at den er liten og praktisk, men den er IKKE god å trille! og treffer du et lite hull i asfalten eller en kant så kan hele vogna tippe, holdt på å gå riktig ille med meg en gang, og er glad jeg hadde festet barnet bra med selen. Huff... etter det så kvittet jeg meg med vogna. Har hatt alt fra Brio, Teutonia. OTH, Bugaboo og Bugaboo er den jeg minst vil anbefale.

Skrevet

Til deg som heller vil ha en lett vogn enn god plass under vogna:

Det er mye lettere å trille en stor og tung vogn med lufthjul og god fjæring (f.eks. Emmaljunga og Simo) på grusvei enn en lett Bugaboo. Det er når man løfter vognene man kjenner forskjell på vekten, ikke når man triller tur.

Skrevet

Tipper de som er så fornøyde med bugaboo ikke er så mye ute og triller lange turer. Byfolk som går litt rundt på fortauer kanskje og det viktigste er at vogna er trendy og passer inn på cafe.

Skrevet

Ja, det er jo kun på kjøpesente at det er viktig at vogna snur på en femøring som de sier så fint.

NN 22:16

Skrevet

22:20

Akkurat, det er når du løfter vogna du kjenner forskjellen :)

Jeg bor på en plass som gjør at jeg både må manøvrere vogna i trapper + inn og ut av bil, er avhengig av en vogn som jeg makter å løfte selv. Bor forresten også ved en grusvei, og har aldri hatt noe problemer med å kjøre på den.

Skrevet

Ehm javel?

Jeg bor på landet og går lange turer med hund og vogn hver dag.

Kjøpesenteret er vi ikke ofte på, men der er det også en fordel med en liten, lett og manøvrerbar vogn. Jeg er ikke akkurat noen dundre selv, er 165 og veier 55 kg, så jeg drukner bak noen av de andre "monstrene" av noen barnevogner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...