Gå til innhold

SPØRREUNDERSØKELSE!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

22:14 her

 

Jeg har brukt donor i Danmark så vet derfor ikke alderen.

Bruker sjelden betegnelsen far egentlig, heller donor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. 19

2. 20

3. ett

4. 2.5 år

5. venter en liten frøken i beynnelsen av juli;)

Skrevet

1. Hvor gammel er du?

2. Hvor gammel er barnas far / fedre?

3. Hvor mange barn har du?

4. Hvor gamle er barna dine?

5. Er du ferdig med å få barn, eller ønsker du (venter du) flere?

 

1. 27

2. 45, 30

3. 2

4. 5.5år og 2.5år

5. vet ikke om jeg vil ha flere

Skrevet

1. Hvor gammel er du? JEG ER 21

2. Hvor gammel er barnas far / fedre? HAN ER 22

3. Hvor mange barn har du? KUN ÉTT

4. Hvor gamle er barna dine? DET ER 3,5 ÅR

5. Er du ferdig med å få barn, eller ønsker du (venter du) flere? JA, JEG ER ABSOLUTT FERDIG! :)

 

Skrevet

1. Jeg er 28 år

2. Barnefar er 28 år.

3,4,5. Gravid med vår første nå :)

Skrevet

1. 22 år er jeg

2. 24 år er faren

3. 2 barn

4. 2,5 år. og andre er død.

5. vil ha fler etterhvert om jeg tør.

Skrevet

1. 32

2. 37

3. 1

4. 9

5. Ønsker flere, men er vel litt tvilsomt at det kommer til å skje..

Skrevet

1. jeg er 24 år

2. han er 52

3. 1

4. 3 mnd

5. håper på flere en gang i fremtiden men tar det som det kommer.

 

 

Skrevet

1. Jeg er 22 år

2. Barnets far er 33 år

3. Vi har ett barn

4. Barnet er snart 2 år

5. Vet ikke. Kanskje vi får en til med tid og stunder, men har absolutt ingen planer om det nå.

Skrevet

1. Jeg er 22 år

2. Barnets far er 33 år

3. Vi har ett barn

4. Barnet er snart 2 år

5. Vet ikke. Kanskje vi får en til med tid og stunder, men har absolutt ingen planer om det nå.

Skrevet

1. jeg er straks 27 år

2. Han er 28

3. Har to barn

4. Eldste blir 3 om et par mnd, minste er 20 mnd

5. Ønsker meg ett barn til, kanske 2.

Skrevet

Oi. Det ble visst postet to ganger. Det var ikke meningen.

Hilsen 00.17 og 00.19.

Skrevet

1. Hvor gammel er du? 25 år

2. Hvor gammel er barnas far / fedre? 23år

3. Hvor mange barn har du? 2 stk

4. Hvor gamle er barna dine? 5 og 2 år

5. Er du ferdig med å få barn, eller ønsker du (venter du) flere? Done !

Skrevet

1.Jeg er 34 (35 i juni)

2. Far til de to eldste er 37. Den andre barnefaren er 47

3. Har 3 snart 4 barn

4. Barna mine er 17,14,9mnd og 4 mnd i magen.

5. Dette er absolutt sistemann. 4 Holder.

Skrevet

1. Er 24år

2. Pappan er 28 år

3. 1 barn

Skrevet

Uff... nettet mitt....

4. jr er 3 år og 8 mnder

5. er gravid med nr 2 og er ferdig etter denne!

Skrevet

1. Jeg er snart 34 år

2. Barnets far er 37 år

3. Jeg har 1 barn

4. 17 mnd

5. Har lyst på en eller to til :) Vi prøver på nr 2 nå

Skrevet

1. Jeg er 32

2. Fedrene er 30, 31 og 32

3. Jeg har 6 barn

4. Ungene er 12, 11, 9, 6, 2,5 og 8 mnd

5. Tenker det holder nå..

Skrevet

1. 21 år

2. 24 år

3. Svarer på denne om noen dager, da er forhåpentligvis svaret to : >

4. 2 1/2 og ufødt.

5. Vi har ikke store planer om flere etter at lille er ute. Men blir jeg gravid, så kommer det en nr 3.. :]

Skrevet

1. Jeg er 29

2. Han er også 29

3. 2 barn

4. 6 og 2 år

5. Ønsker ett barn til, kanskje to :)

Skrevet

1. Hvor gammel er du?

37

 

2. Hvor gammel er barnas far / fedre?

42

 

3. Hvor mange barn har du?

Ingen, men vi blir foreldre i august.

 

4. Hvor gamle er barna dine?

-

 

5. Er du ferdig med å få barn, eller ønsker du (venter du) flere?

Vet ikke ennå, evt. kun ett til pga vår alder. (Men førstefødte må få ploppe ut før det blir aktuelt :) )

Skrevet

1: 25 år

2: 27 år

3: 1

4: 3 år

5: venter en liten tass i august. det blir nok den siste.

Skrevet

1. 23 år

2. 24 år

3. 1 + 1 på vei

4. 7 mnd

5. venter en i slutten av høsten og blir den siste

Skrevet

1. Hvor gammel er du?

22

 

2. Hvor gammel er barnas far / fedre?

22

 

3. Hvor mange barn har du?

1

 

4. Hvor gamle er barna dine?

8 mnd

 

5. Er du ferdig med å få barn, eller ønsker du (venter du) flere?

Ønsker 2 til, men det blir litt frem i tid :o)

Skrevet

1. 28 år

2. 33 år

3.1 sønn og en på vei

4. 3 år

5. Tar en av gangen. Litt usikker på om det blir en tredjemann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...