Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Som eier av navnet Heidi så må jeg si at jeg elsker det =)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 som eier av navnet Heidi så må jeg nok si at jeg elsker det =)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Skikkelig 60-talls, akkurat som Bente, Hilde og Anita. Litt kjedelig....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Jeg vurdererte det til min datter inntil jeg så at jeg hadde ikke mindre enn 7 Heidier på min fb...litt for 80 talls spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Synes det er kjempefint jeg, og kjenner faktisk ingen som heter det, hverken liten eller stor. Kunne fint brukt det selv, og om en av ungene mine en dag kommer hjem med en venninne eller kjæreste som heter det vil jeg tenke at det er et koselig navn
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 Liker det . Er veldig glad i navnet mitt
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #10 Skrevet 20. april 2011 Er å topp 3 lista vår for jenta som kommer om 4 uker. Tror ikke det blir det da jeg har et annet favorittnavn. Må bare se vesla først for å se hva som passer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå