Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Heidi ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som eier av navnet Heidi så må jeg si at jeg elsker det =)

Skrevet

som eier av navnet Heidi så må jeg nok si at jeg elsker det =)

Skrevet

Skikkelig 60-talls, akkurat som Bente, Hilde og Anita. Litt kjedelig....

Skrevet

Jeg vurdererte det til min datter inntil jeg så at jeg hadde ikke mindre enn 7 Heidier på min fb...litt for 80 talls spør du meg.

Skrevet

Synes det er kjempefint jeg, og kjenner faktisk ingen som heter det, hverken liten eller stor.

 

Kunne fint brukt det selv, og om en av ungene mine en dag kommer hjem med en venninne eller kjæreste som heter det vil jeg tenke at det er et koselig navn :)

Skrevet

For meg er det et hundenavn....

Skrevet

Liker det . Er veldig glad i navnet mitt ;)

Skrevet

Syns det er veldig fint :-)

Skrevet

Er å topp 3 lista vår for jenta som kommer om 4 uker. Tror ikke det blir det da jeg har et annet favorittnavn. Må bare se vesla først for å se hva som passer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...