Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Trasser de mest mot deg, mot pappaen eller varierer det?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Venninna mi sine to små er ekstremt mammadalter og de trasser fryktelig mot mammaen. Med pappaen er de veldig greie å ha med å gjøre, men så fort mammaen er i rommet er det hyyyl og skrik.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Her i huset har vi både mammadalter og pappadalter, det er jammen mammaen som får det meste av trasset fra begge Har selvfølgelig å gjøre med at mannen er mye borte og det er jeg som tar det meste av hverdagskonflikter.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Vår sønn har mammadalt perioder og pappadalt perioder, men det er jeg som sitter med trassen. Han tester selvsagt grenser mot pappa også, men jeg er den som sliter med ham i det daglige pga sinneanfall, uro og pøbelstreker.. Akkurat nå er mannen på TG, og jeg blir sittende alene med en sønn som for tiden virker til å ønske meg mest vondt her i verden... Men snart er det over med denne trassfasen, så da blir det kanskje litt greiere å være mamma....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Det er jeg som får all trassen. Når jeg går ut av huset er barna bare søte og greie - ikke for det, jeg synes de er søte uansett, men litt vanskelige å håndtere av og til bare...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Alle mine fire barn har vært ekstremt mammadalt, og skal henge i skjørtene hele tiden.. de har alle trasset mest med pappa.. han er mye mer ettergivende.. jeg er veldig konsekvent.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 Tror det er like mye trass uansett hvem som sier nei til dem gitt...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #9 Skrevet 20. april 2011 Min også er mammadalt, men trasser mye mot far. Jeg tror også det kommer av at jeg er veldig konsekvent, mens han er mer ettergivende.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #10 Skrevet 20. april 2011 Jeg ville bare sjekke litt ettersom jeg ofte hører at ungene trasser mest mot mammaen. Det blir ofte forklart med at de trasser mot den de er mest trygge på. Mine barn er mammadalter men trasser mest mot pappaen, og jeg får det ikke helt til å stemme at de skulle være tryggere på han enn på meg. Men det kan jo være som noen sier her at jeg er mer konsekvent enn pappaen. Han bruker å diskutere ting i det vide og det brede med 2-åringen, mens jeg sier nei sånn blir det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå