Gå til innhold

Nå har jeg rett og slett skrudd av tlf!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av maset til folk om dagen! "babyen kommet", "noe på gang snart eller" blablabla.... Møkklei. Skjønner ikke folk at de får beskjed om babyen kommer eller ? Jeg føler de stresser meg noe fryktelig, det er ikke jeg som bestemmer når hun skal komme :P

Dagens utblåsning, takk for meg ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder med deg i den gitt. Jeg var så dum at jeg sa fra når jeg dro på føden sist. Husker ikke hvor mange meldinger jeg fikk før bebisen var kommet. Var i tillegg en lang fødsel som tok 4 døgn, og tlf gikk varm allerede første dagen. Da slo jeg den av.

Denne gangen vet jeg når den kommer pga det blir planlagt ks, ingen i verden annet enn hun som evt skal hente eldste i bhg skal få vite datoen! Og selvfølgelig pappan da, som skal bli med ;-) Hvorfor i alle dager skal folk mase så fælt??? Grrrr....

Skrevet

Ja, samme tabben gjorde jeg også sist. Hadde ikke en like lang fødsel som deg, drev på i halvannet døgn, og folk var jo helt ville. Så nå har jeg ikke tenkt il å skru på tlf min igjen før snuppa er ute faktisk. Sambo har sin på hvis det skulle være noe viktig, får bare håpe ikke folk begynner å plage han stakkar ;)

Må visst slå av chatten på facebook også, for etter at jeg skrudde av tlf, er det 3 stk som har kontaktet meg der....Så nytter ikke :P

Skrevet

Har ikke du termin 6 mai da? litt tidlig å begynne å mase da syns jeg. folk må jo sjønne at man sier ifra vist man har født. kos deg resten av tiden, så håper jeg de slutter å mase :)

Skrevet

Uff, ja, skulle akkurat til å skrive det selv, at for min del er chatten på facebook utelukket nå;)

Jeg holder også på å bli gal av alt maset. Folk ringer og sender sms hele tiden, og dersom jeg ikke svarer innen ett sekund starter ryktene.

Har skrudd av lyden på telefonen, men burde kanskje bare skru den helt av. Jeg vet at jeg er litt hormonell om dagen, men jeg blir virkelig psykisk sliten av alt maset. "Har det skjedd noe?", "Føles det som om noe er pågang?", "Hva sa legen?".

Jeg føler på en måte at jeg er blitt allemannseie. Er ikke veldig privat av meg, men jeg synes det er så slitsomt å ikke få ha noe for meg selv.

Skrevet

joda, termin er 6 mai. Men så tyder ting på at det nærmer seg, noe jeg også har fått beskjed om på sykehuset, men uansett. Jeg sier jo i fra :P

Skrevet

I Feel You! Jeg er blitt helt asosial. jeg kvier meg til og med for å gå på butikken i frykt for å møte noen. Jeg vil bare være hjemme og håper på å ikke få besøk av noen. Facebook har jeg ikke vært inne på på mange mnd, og jeg svarer iallefall ikke på tlf, bare lar det ringe og ringer aldri opp igjen. eneste jeg har kontakt med er mamma. Man får jo de samme spm. fra alle og det har allerde pågått i mange mnd. Min kjære må være sosial for oss begge.

Skrevet

I know! Skikkelig irriterende! Selvfølgelig får de vite det når babyen er ute, og de trenger da virkelig ikke vite det når man går det med rier. Vi fortalte ikke til noen sist da fødselen var i gang, heldigvis, for det tok 2 døgn. Og jeg hadde ikke orket noe mas da, man har da evighets nok med seg selv under fødselen! Denne gangen har vi heller ikke tenkt til å informere verden før ungen er ute, bortsett fra barnevakten. Svigermor hinter selvfølgelig, og sier noe så dumt som "vi får vel vite det når babyen er født?". for et idiotisk spørsmål, og jeg skjønte ikke først at det hun egentlig mente med spørsmålet var får vi vite det når det er i gang... Snakk om å gå rundt grøten. Men sånn hinting orker jeg ikke forholde meg til, og svarte bare: selvfølgelig får dere vite det når babyen er født!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...