Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Hva er din erfaring, du som har mer enn ett barn? Blir kjønnsleppene "verre" for hvert svangerskap, hva hovenhet angår? Jeg er gravid for tredje gang nå, og kan virkelig ikke huske at leppene var så hovne og store de andre gangene..men kanskje er hukommelsen svært selektiv, også her? HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Om det ikke ble verre for hvert svangerskap så kom det iallfall tidligere og tidligere. Tredje gang hovnet de opp før jeg var halvveis, og slik forble de til babyen var ute. Lækkert.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Hehehe. Kjeeeempelækkert ja! Føles kanskje bare større siden de er slik nesten hele tiden nå. Og siden de, som du påpeker, kom tidligere enn de andre gangene. Føler meg litt mandig, dette må være som å ha små baller kanskje? Haha. Huff..... itteno artig med alt detta som kjæm attåt når'en er gravvid!!! HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Jeg måtte kjøpe nye truser. Ikke fordi jeg var blitt bredere over hoftene, men for å få plass til hele utstyret innenfor, he he he. Første anonym...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Jeg er gravid med nr 2 nå og syns faktisk det er bedre denne gangen. Tror det kan komme av at jeg reiste med fly til USA da jeg var 6mnd på vei forrige gang - det "satte" seg liksom da. I tillegg har jeg ikke vært så forstoppet denne gangen, noe som minsker trykket der nede. Kjipt og plagsomt, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå