Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Broren min fyller 40 til helga, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Han er ungkar med 2 hunder og jobber for mye til å ha tid til noe særlig av fritidsaktiviteter. Det er 2 ganske store hunder så helst noe som ikke er lett knusbart. HJELP!
jordbærsjokolade Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 En dansketur med båten kanskje? I en litt fin lugar:) Om han kan reise fra dyrene da.
Renate :-) Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Abonnement på ett blad \ tegneserie han kanskje leser... Selv de tøffeste mannfolk kan faktisk like veldig godt en spa tur ... Nye cd`er eller filmer....
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 22. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2011 Sitter fremdeles i tenkeboksen her, men heller mot ett års abonnement på bladet Vi med Hund. Det må vel bli satt pris på? :-) Ellers vil jeg ikke sette noen grense for hvor mye/lite jeg skal kjøpe for. Av og til kan dyre ideer bli til veldig bra rimelige ideer, og det er jo litt kjipt om tankeprosessen skal bli styrt av økonomi:-) Takk for tips damer ;-)
fjell og fjord Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 konjakk flaske ga mannen min til alle sine kamerater som fylte 40 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå