Gå til innhold

Det blir mange overgrodde gressplener i år gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer i hvert fall ikke til å bruke nesten 15 kroner litern for bensin til plenklippern!

Kan ikke fatte og begripe hvorfor noen skulle gjøre det frivillig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så man kan bruke hagen?

Vi har forøvrig en elektrisk gressklipper fordi om vi har litt stor hage. Vi trives med det, en flymo :-)

Skrevet

Errrhhhh.. kødder du eller... ?

Hvis bensinprisene plager deg sånn så får du la bilen stå og gå alle steder du må, og kjøpe deg sylinderklipper eller en flymo som vi har. God påske og god bedring.

Skrevet

Man betaler en halv million ekstra for å få en bolig med en hageflekk, som man lar gro over fordi man ikke kan betale for bensin på plenklipperen?

Skrevet

Bensinklipper? Ha! Det er for pyser uten muskelkraft. Manuell maskin er tingen, trim og hagevedlikehold i samme slengen! :D

Skrevet

Tja, med våre over 2 mål med plen er det ingen vits med verken flymo eller manuell klipper. Vi bruker plentraktor. Men den bruker så lite bensin at vi kan bruke den en hel sesong på samme mengde bensin som vi bruker på en av bilene på en uke. Vel anvendte penger for en hel sesong med lek og kos i hagen:-)

Skrevet

Funker fint med flymo, samme hvor mange mål du har. Hadde over to mål før, og brukte flymo i mange år.

Kjøpte en slik traktor, funka ikke så mye bedre, var ikke så imponert, den måtte jo tømmes hele veien, flymoen sender jo bare tilbake i gresset for å selvgjødsle.

Har nå flymo igjen, og funker fint som bare juling!

Skrevet

Jeg har ikke stor hage, men elsker å jobbe i hagen jeg har :)

Og jeg har elektrisk klipper ;)

Om du betaler meg nesten 400 kr timen, så kan jeg ta hagearbeidet for deg slik at du kan nyte den hagen du har ;) Det er en del av firmaet mitt ;)

Skrevet

Du får gjøre som min farfar: Han la platting over hele plena fordi han hatet å klippe gress.

Skrevet

Plentraktoren er også en bioklipper (sender tilbake i plenen) og har dobbel klippebredde og større fart enn flymo. Må altså ikke tømmes, og bruker ca en tredel av tiden i forhold:-)

Skrevet

så vanskelig dokker e... D e jo bare å få sæ en sau/geit/hest! Funke fint som faen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...