Gå til innhold

over i 2 trimester:)


acp

Anbefalte innlegg

er begynt på 13 uke idag:)puster litt lettet ut,er mange tanker som surrer enda,skal på ul 27mars og håper at det er ett lite barn der med bankende hjerte:)ha en god påske alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Vi har tremin ca likt vi da! Jeg er 13 uker i dag og har termin 29. oktober. Jeg var på UL forrige tirsdag og da var alt i skjønneste orden, så nå slapper jeg mer av og er ikke så bekymret lenger. Håper at alt er bra med din lille i magen også :) Masse lykke til!

 

God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker i dag og var på ultrlyd i formiddag. Der banket et hjerte og alt var i skjønneste orden. Så utrolig deilig å se at det virkelig er noe der inne og at det beveger på seg. Da kan nervene her også roe seg litt ned, selv om man selvfølgelig ikke er 100 % sikker på at ingenting vil skje nå, men sjansen er hvertfall mye mindre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg ultralyd, ble innlagt på sykehus for 3 gang. Så di ville se hvordan det lille mirakele vårt hadde det, en utrolig opplevelse. Så nå ligger jeg å ser på bildene vi fikk. Var masse liv der inne, å i morgen er jeg 13 uker å begynner på 2 trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...