Gå til innhold

Du vet du er småbarnsmor når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... du våkner klokken 7 på en fridag og tenker: takk og pris, i dag fikk jeg sove lenge!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... ungene leker kjempefint så lenge du vasker opp, men i det øyeblikket du prøver å sette deg ned... er det garantert slutt på freden

Skrevet

....du akkurat har forsynt deg med middagsmat og det kommer fra poden: "Jeg må bæsje!"

Skrevet

Når du går på shopping og tenker i DAG skal jeg kjøpe noe til meg selv , men ender opp med to poser til småen :P

Skrevet

He he, kjenner meg igjen i dette, ja.. Har vel ikke spist varm middag de siste 3 årene...

Skrevet

...får gulp i håret og tenker "Jaja, jeg skal dusje i morgen tidlig..."

Skrevet

ikke kan kaste bort byrebar sovetid til tull!

Skrevet

.. all tid egentlig er dyrebar sovetid;)

Skrevet

når vaskeromsdøren ikke kan åpnes på grunn av det gigantiske fjellet med skitne klær som har formert seg der inne...

når du tar deg selv i å synge tøfferudsangen i dusjen..

når samtaleevnet mellom meg og samboeren er konsistensen på podens bæsj.. (på slutten av en periode med diarè)

Skrevet

Hehe, har lyst til å sende ettåringen en melding i bhg for å spørre om han har det bra. Bare dumt han ikke har egen mobil eller kan lese..

Skrevet

....du stopper for å prate litt med en du kjenner i matbutikken og oppdager at du står og rugger handlevogna i søvn ;-)

Skrevet

når du sterkt vurderer å sette trassungen utenfor garasjen og skrive "loppisunge for 10 kr" på et skilt rundt halsen :P Jepp, jeg har en viljesterk sinnaunge på snart 3 år :P Grenser er til for å testes til gangs om dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...