Gå til innhold

HTC desire HD eller Iphone 4? Hva anbefaller damene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha meg ny tlf, og det står i mellom disse to har jeg funnet ut. Men aner ikke hvilken av dem det blir.

Så kom meg + og - for hver tlf... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler virkelig HTC Desire HD! Lett å bruke, stor og oversiktelig skjerm, utrolig god kvalitet på kamera og videokamera(HD).

Beste telefonen jeg har hatt- og ville aldri byttet til den kjære Iphone som så mange har, grunnet alle plagene folk har med den. Hørt at folk har mistet den i gulvet EN gang- og det var nok til at skjermen ble knust. Har mistet min HTC i alle husets gulv flertallige ganger, og jeg har så vidt en ripe i skjermen.

Og når sant skal sies, er HTC kåret til en bedre telefon enn Iphone- opp til flere ganger. Folk klarer likevel å kjøpe Iphone, kanskje fordi de tror det er stas med "Apple"-merker. Ikke vet jeg. :-)

Skrevet

Jeg ville HEEELT klart valgt iPhone 4. Den bare slår alt.

Har mista min i gulvet masse og klart å sette et glovarmt stekebrett på uten at den gikk under. Fortsatt god som gull.

Og samboeren min har HTC og den syns han er dårlig. Stor og tung meny, og tlf er ofte treg på nettet og i visse prigrammer. Han er misunnelig på min. :)

Bedre kamera har den også, HTC sine bilder blir så "gule".

Skrevet

Samboeren min har måttet levere inn sin HTC tre ganger pga masse ulike feil....fikk til slutt en ny en, men den varte ikke en uke en gang før problemer dukket opp. Så jeg ville nok valgt et annet merke. Han hadde også Iphone 4, men den funket bare når den selv følte for det. Har du sett på Nokia N8? Fantastisk bra kamera på den.

Skrevet

iPhone4 uten tvil. Fikk valget mellom den eller HTC. Tok iPhone bare pga "hype" og wow-faktor, men er glad for det. Ingen har bedre touchskjerm enn iPhone. Synes kameraet tar bedre bilder enn min N97. Menyene er ikke intuitive, men det er fordi jeg er vant til Nokia. Jeg skal ha iPhone privat også, men ikke før 5'eren kommer ut.

Skrevet

Iphone 4 helt klart..

Har hatt et par HTC'er, og jeg og mannen syntes det er søppeltelefoner!

Skrevet

Iphone4 helt klart! jeg er superfornøyd!! :)

Skrevet

Helt klart Htc desire hd :)

HTc desire hd knuser jo iphone 4 i alle tester jo :) Å noe i det må det jo være.. :)

Skrevet

Ville valgt HTC desire HD....Den får best i test over iphone, så noe må jo være bedre med denne telefonen. Men alt er jo i utgangspunktet smak og behag hva man liker etc.

En nær bekjent jobber i en spaceworld butikk og får inn 100 ganger så mange iphone telefoner pga. reklamasjon i forhold til veldig få HTC telefoner..dårligere kvalitet etc.

SÅ løp å kjøp: HTC...

Skrevet

Jeg har HTC Desire og er veldig fornøyd. Iphone har en vannvittig høy sahr-verdi. HTC har MYE lavere. HTC er mer solid og stabil, men Iphone har nok bedre kamera ja. Som en mor som i ny og ne lar barna snakke litt i telefonen er det uaktuelt for meg å la dem bli grillet av en Iphone, så det var det som veide tyngst her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...