Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Hei! Jeg ble operert på lørdag. Har fått 360 gram i hvert bryst. Det trengtes! Det har gått bra, ikke store smerte lenger. Men har spørsmål som jeg håper noen med erfaring kan hjelpe meg med. 1. Jeg har en sønn på 14 måneder som nå kan gå en del. Men allikevel må han jo løftes mye. Jeg skal ikke løfte på en stund. Vet noen når jeg kan løfte ham igjen? Står ikke noe om dette i informasjonsarkene jeg fikk. Pappan har noen fridager nå og tar løftene etc. Men etter påsken har jeg ikke ordnet med noen barnevakt. 2. I dag kunne jeg dusje igjen. Kan jeg bruke vanlig såpe også på brystene. Eller vente med såpe og bodylotion på brystene til det har grodd mer? 3. Ok at stroppene til støtteBHen sitter litt løst over skuldrene? Den var slik sa jeg kom hjem etter operasjonen, jeg har bare gjort det litt strammere. Antar at det skal være litt løsere over skuldrene enn en vanlig sportsBH. Fint om noen orker å svare. Kjenner ingen andre som har tatt denne operasjonen. Og måtte ringe klinikken etter operasjonen ang noen kompresser etc, så vil ikke "mase" mer nå. Sikkert mange som har fordommer mot denne type inngrep. Men for meg var det nødvendig. Er glad jeg har gjort det. Vil bare ikke gjøre noen "feil" nå. Blir glad for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Har også silikon, for 2 gang:) løfte tungt bør du ikke gjøre på minst 4 uker fikk jeg beskjed om. vask med hibiscrub tror jeg det het, desifiserende såpe, jeg turte ikke bruke annet enn det. men skal ikke brukes daglig tror jeg...du må nesten bare sjekke det... Bh'en skal sitte stramt pga såret skal gro pent, men om du løsner litt av og til skal ikke ha noe å si:) bare spør om det er mere du lurer på
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Takk for svar :-) Håpet det var ok å løfte litt tidligere. Får ringe klinikken allikevel etter påske kanskje. God påske! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 god påske til deg også du kan jo ringe klinikken og høre:)husker jeg bar ganske tunge handleposer 2 uker etter, men da kjente jeg at det var IKKE bra!:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå