Gå til innhold

mye veier dere mammaer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg veier 64 og er IKKE fornøyd:( (164 høy)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tiden veier jeg 68.Jeg har gått ned 8 kg siden begynnelsen av januar. Er mer fornøyd nå enn jeg var da, men skal ned ytterligere 7-8kg, da blir det bra! Er kun 157 cm, men har mye muskler, og er sped i benbygning heller.

Skrevet

Veier 113 kilo og er veldig fornøyd, har en god helse og driter egentlig i vekta!

Skrevet

168 cm og 80 kg. Termin om en mnd, da. Spent på hvor stor jeg blir :)

Skrevet

er 172 cm og 73 kg ikke fornøyd skal ned minst 8-10 kg

 

og de forsvinner vel av seg selv,gjør de ikke?;)

Skrevet

62 kilo, 165 cm høy..

Har ikke et gram fett på kroppen, så kan ikke klage :o)

Skrevet

1.62 høy og 53 kg :) helt passe :)

Skrevet

Veier 77 kilo, fordelt på 174 cm.

 

Ikke fornøyd, er direkte misfornøyd faktisk. Må ned 12 kilo!

Skrevet

84.5 kilo og 167 cm:)

Ved nyttår var jeg 93 kilo, så er på tur ned:)

Skrevet

Jeg veier 48 kilo og er 153cm lav. Er fornøyd med det, men trenger å stramme opp litt .

Skrevet

Veide 57 før jeg ble gravid. Jeg trives best på 55 kg. Så når babyen er ute er målet at jeg skal ned dit. Er heldigvis "lettrent" og har "gode gener". 168 cm høy.

Skrevet

160 cm høy, 50 kg, akkurat passe for min del :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

66 kg med klær og sko (vet klær ikke veier så mye altså, men føles bedre da)

 

Gikk opp 20 kg i svangerskapet, gått ned 10 kg ca nå..

 

Idialvekten er 56 som jeg veide før babymage.

170 cm

Skrevet

ca 160 og veier til vanlig 46. Gjort det i mange år og er fornøyd med det. Nå er jeg gravid igjen da så for øyeblikket veier jeg 59 (uke 30) Skal ned igjen til 46 da:)

Skrevet

Jeg er 169 og veier 93 kg. Tjukkebolla feita. Er på vei ned.

Skrevet

84 kg og er 172 cm :-( Akkurat født

Skrevet

Veier 62 kg, 1.69 høy og er fornøyd. Født 3 barn og føler meg vel i kroppen. Spiser sunt og trener. Ønsker ikke å bli for tynn, liker å ha former på de rette stedene. Er så heldig å ha en naturlig timeglassfigur.

Vekta vår sier lite om kroppen, det spørs hvilken fassong man har, muskemasse og hvor fast man er. Jeg er litt bortskjemt med at jeg slipper å slite meg ut for å ha en fin kropp, trener 1 time tre ganger i uka og er normalt aktiv ellers. Aldri slanka meg eller vært hysterisk med tanke på vekt og størrelser. Nå er jeg str 36-38/ S/M alt etter hvor jeg handler klær.

Skrevet

109 - nei forresten det var i fjor... 86.5 nå, 163 cm høy. Ganske så fornøyd!

Skrevet

56kg og er 169 høy... Har egentlig ikke bestemt meg om jeg er fornøyd eller ikke må nok trene mer hvis jeg skal være storfornøyd, men er egentlig ikke så opptatt av vekt.

 

Skrevet

er 168cm veier 62kg nå, skal ned til 58kg:-)

Skrevet

 

Jeg er 152 høy og veier 42 kg. Har født 3 barn, så kiloene er litt skjevt fordelt.

Skrevet

55 kg, 163 cm.

Ikke fornøyd, har et par kg igjen til idealvekten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...