Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Skulle på butikken og handle inn litt smågodt til ungene og ukeblader så kommer det en idiot og klarer det kunstykke og kjøre over foten min:( Så nå er foten gipsa og jeg sitter her med grusomme smerter, sjåføren måtte se til og levere inn førerkortet slik at familien hans heller ikke kommer seg på påskeferie fordi kona hans ikke hadde førerkort:( Men til pass for han så er nå også hans påske ødelagt siden politiet opprettet sak på mannen.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Huffda! Det var da skikkelig uflaks da! Men, nok paracet og et stoooort påskeegg gjør kansje påsken litt koselig likevel skal du se
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Paracet hjelper ikke det fnugg, her er det paralgin forte som funker! HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Hehe, du slår ikke uflaksen min... Først ble jeg (eller bilen min da) påkjørt av en annen bil i et kryss, han overholdt ikke vikeplikten. Får låne faren min sin bil, og to dager etterpå får vi en bil i rumpa... Bilen min er totalvrak, pappa sin overlever kanskje, men fare for kondemnering der også. De klager på damer bak rattet, men begge mine smeller var forårsaket av menn. Hva er egentlig oddsen for å bli påkjørt to ganger på to døgn? Kjenner at kroppen har fått juling, men bortsett fra det tror jeg det har gått greit heldigvis...Dette skjedde i forrige uke, så jeg er glad vi ikke hadde planer om noe reising i påska...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 hvis påsken bokstavlig talt har gått i dass,skulle man tro du hadde diarè. bare for å være litt kverulant;)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Det var det jeg også trodde var problemet pga overskrifta;)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Haha - jeg også Er så morsomt med alt som er "bokstavelig talt" uten å være det. Når det er sagt så tror jeg heller at jeg ville at påska skulle gått i dass bokstavelig talt enn å sitte med en knekt fot samtidig som jeg knasker på paralgin forte. Skjønner at den er ordentlig kjip!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 Godt å se at det ikke bare var meg som trodde diare`en hadde satt inn.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #9 Skrevet 20. april 2011 Jaja, da har du en unnskyldning til å late deg og overlate husarbeid og ungestell til andre.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #10 Skrevet 20. april 2011 Ja det er ikke for å være pirkete, men forventet meg noe trasig som hadde med do å gjøre. Kanskje du må pusse opp norsken litt, HI:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå