Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Har lenge slitt med kroppen, etter jeg fikk min førstefødte i fjor, men tenkte "pytt sann!" Nå skal jeg våge meg i bassenget! Vi koste oss skikkelig, og ingen brydde seg om hvordan andre så ut, helt til jeg kom i garderoben. Det sto hans eks, og jeg brydde meg ikke særlig. Men plutselig hørte jeg skraplatter fra hjørnet hvor hun og en venninne sto. Venninnen så veldig utilpass ut, men eksforloveden hans lo og peika på strekkmerkene jeg fikk under svangerskapet! Makan til frekkhet. Og jeg fikk virkelig aldri lyst til å bade offentlig igjen! Sant skal sies at han fant meg måneden etter han dumpet henne, og hun er en godt voksen dame på 33 år. Trodde jeg! Hadde bestandig trodd hun var snill, jeg. Men attpåtil så hun på guttungen vår, og sa til meg "Herregud, stakkaren som bare er lik deg!" Ble helt målløs. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 For ei drittkjerring. Ikke gjør noe som helst, hev deg over det. Hun fortjener ikke at du skal bli lei deg av hennes dustete oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Har vanskelig for å tro slike 'meangirls' high school film aktige faktisk finnes i virkeligheten...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 PsykoPsykoooo! Hev deg over det, faen for ei drittkjerring! Men si fra til typen din, kanskje han sier henne et sannhetens ord neste gang han treffer henne...som hvor mye bedre du er i senga eller noe :-p
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Skjønner at det er kjipt, men det er virkelig hun som er taperen her! Du fikk mannen og barnet, hun er tydeligvis bitter og sjalu lenge etterpå. Det må være en vond følelse som i tillegg er lite sympatisk. Som du selv sier så reagerte venninnen hennes også på oppførselen - det taper hun bare på i lengden. Det er irriterende å ikke klare å komme på kommentarer som kan slå tilbake, når en er i situasjonen. Men, kanskje er det en fordel også? Jeg tror den aller beste måten å slå tilbake på er å heve seg over henne og vise at du gir blanke f*** i hennes meninger. Hev litt på øyenbrynene, se rart på henne og gå videre. Tenk på alt du har - og som hun tydeligvisgjerne vil ha. Forhåpentligvis kommer vennene hennes til å fortelle henne at hun dummer seg ut. Det er ikke din jobb, og jeg tror du taper mer på gå inni en diskusjon med et sånt menneske enn du vinner.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Hun er åpenbart sjalu, misunnelig og bitter. Og kommentarene er det absolutte lavmål. Man blir jo satt ut av sånn oppførsel, men hev deg over det og husk at kroppen din bare viser at du har fått barn - det har ikke hun. Helt enig med hun over - hev øyebrynene og bare rist på hodet og tenk "stakkars, stakkars deg" om hun gjør noe slikt en annen gang. Det er du som er vinneren her, vettu...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Strekkmerker - har jeg aldri hørt om KJÆRLIGHETSMERKER derimot kjenner jeg til Og hadde kanskje svart noe sånt som: "Er det kjærlighetsmerkene mine du beundrer? Jeg lagde de sammen med verdenst herligste mann, og fikk den skjønneste gutten du kan tenke deg. Det er gave det! -Håper du en dag blir så heldig at du også får slike flotte merker!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 13:31! haha, ja hadde man bare tenkt de tankene! Takk for svar:) Ja, jeg bare kledde på meg og gikk, og sa til henne når hun sa det om sønnen min, at slike kommentarer sparer de fleste seg for. Jeg måtte bare dele. Mannen min ble overgjett, og sa at det var slike kommentarer han sleit med da de var sammen. Hun sa aldri gode ting om noen. HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #9 Skrevet 20. april 2011 Huff... Så kjip opplevelse. Men du får tenke slik at hun har mindreverdighetskomplekser og veldig lav selvtillit. Det er grunnen til at hun driver og rakker slik ned på alle andre. Hun har det helt sikkert ikke godt med seg selv. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #10 Skrevet 20. april 2011 Oi da, det var jo voksent..... Neste gang får du spørre henne hvordan det er å komme i puberteten så sent, må jo egentlig være litt pinlig å oppføre seg som man er 13, når man egentlig er godt over 30
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #11 Skrevet 20. april 2011 Alder trenger ikke ha noe å si. Eksen til samboeren min er også 30+, og hun er vel et av de mest barnslige menneskene jeg vet om! Fortell kjæresten din hva som skjedde så han vet det, og glem det Hun er ikke verdt tiden din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå