*mamman til tw og bi* Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 fant ut på mandag at eg var gravd i gjen,ikkje heilt klar kjenne eg.mannen er veldig ivrig og spent.vi sover endelig om natta,har barn som klarer seg "sjøl"og nå blir alt snudd på håvet i gjen.håpar eg blir litt meir gira om nokre veker.har heldigvis ingen plagsomme symptom
summer85 Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 gratulerer så mye me spire nr 3! dette kommer til å gå så bra skal du se =)
Minesmå:)+en til! Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Samme her. Gravid med nr 3 helt uventet på P-ring. Når er terminen din da?
*mamman til tw og bi* Skrevet 20. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2011 14/12-11 trur eg det blir.får ringe jm etter påske og få ein time.det går nok bra ja,må berre begynne og glede meg.hadde slutta på p-piller for å få satt inn p-stav.men så langt kom eg ikkje....
*mamman til tw og bi* Skrevet 20. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2011 14/12-11 trur eg det blir.får ringe jm etter påske og få ein time.det går nok bra ja,må berre begynne og glede meg.hadde slutta på p-piller for å få satt inn p-stav.men så langt kom eg ikkje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå