Gå til innhold

Gullkorn fra mannemunn !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min snakker ofte før han tenker seg om og det kommer endel morsomme og MANGE irriterende ting ut.

Jeg er 34 uker på vei og her en natt jeg hadde fulgt 2,5-åringen på do i 2-tida, kom det et ironisk hjertesukk fra meg idet jeg veltet meg inn i senga igjen: Jeg gleder meg til jeg skal amme kl 01 og kl 04 i tillegg til å følge storesøster på do, det blir fine netter.

Svar fra mannen: Bra du har fri på dagtid, da - du skal jo ikke på jobben.

Joda, jer har jo fri fra JOBBEN, det er riktig det, he he ;-)

(PS: Mannen jobber offshore, derfor blir det mye på meg i perioder + at 2,5-åringen avviser pappa de første dagene han er hjemme)

Flere gullkorn fra mannemunn, jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullkorn? Dette er jo bare snakk om å ente være respektløs eller litt kort.

Skrevet

Jeg satt og så på TV, også kom det en reklame for en maskara med "4D"-effekt. Spurte sambo hva i svarte "4D" var for noe.

"4 dummies" kom det fra databordet.. :o)

Skrevet

Du er ikke noe særlig sexy, men veldig søt!

Grrr...

Skrevet

"Jeg gledet meg til vi skulle til Berlin helt til jeg skjønte at det lå i Tyskland"

Skrevet

"Du hadde mer vondt sist gang" Under min andre fødsel, jeg hadde bare kommet til ca 4 cm åpning da han påstod dette :P

Skrevet

Hvor trodde han det var?

Skrevet

Et eget land! Hahaha... Han er dum ass :D

Men veldig smart på andre områder, eller veldig er vel litt og ta i :D

Skrevet

Gubben: "Hvis du ikke syns det er heeelt for jævelig å føde, så kan vi jo bare sette i gang om ca 9 mnd igjen!"... Eeehh det er jeg som skal være gravid i 9 mnd, føde og i såfall være hjemme med 2 tette.

Ca 1 uke etter at vesla ble født: Kanskje vi bare skal ha en unge, mååå jo ikke få 2 liksom- etter 2 netter med skriking- ha ha ha;-D

Han ler av det selv nå;)

Skrevet

Ser den, det skulle stått "gullkorn". Jeg kan heldigvis le av uttalelsene hans - stort sett, da.

HI

Skrevet

Min mann sier stadig "eplet faller ikke langt fra pæra". Jeg prøver stadig å fortelle ham at det er jo ikke det det heter.

Skrevet

Mannen min var superstolt over meg under fødsel, og syntes synd på meg da jeg hadde vondt, men i ettertid kom en venninne på besøk til meg, og fortalte om sin vanelige men vonde fødsel. Så sa mannen min, som hadde overhørt denne samtalen, når venninna mi spurte om hvor ille jeg hadde det: "Nesh, i forhold til det der, tror jeg ikke hun hadde så vondt. For let's face it, noen syter mer enn andre."

Venninna mi kjefta han faktisk opp for meg;) Hehe, og sant skal sies, jeg søyt ikke et jævla sekund,.

Skrevet

Det ble sagt etter 1. fødsel.

Under pressingen prøvde jeg forskjellige stillinger. Syns ikke noe om å ligge på ryggen, fikk ikke til å presse skikkelig da, så ville derfor prøve andre stillinger, bla knestående i senga, og på gulvet lent over senga.

Det kom da fra han i ettertid: neste gang håper jeg du ikke har tenkt å makke sånn når du skal presse.

Da kunne han være glad for at blikk ikke kan drepe. Jeg ble så sint at jeg ikke visste hva jeg skulle si.

Skrevet

Jeg hadde så lyst på ostekake og nevnte dette for min mann.

-ja men kan du ikke bare lage da? vi har jo både ost og kjeks!

Jada men kan vel ikke lage ostekake av mariekjeks og norvegia!

lo godt da ja.....

Skrevet

Etter første fødsel da vi var kommet vel inn på rommet vårt med innpakka, ren og mett baby og stillheten hadde senka seg, spurte jeg mannen om han kunne hente meg et glass vann (etter en nesten 30 timer lang fødsel). Han satt og halvsov i en stol, og tenkte seg kansje ikke om da han svarte lettere irritert; Kan du ikke gjøre det selv? Jeg er skikkelig sliten asså!

Skrevet

Jeg er bare hjemme i påsken, mens mannen min og sønnen vår på 4 er på hytta sammen med svigers. I dag skulle min kjære reise derfra, og begge tantene hans var på vei for å være der resten av på påsken.

De ville så gjerne være sammen med han, dermed blir sønnen vår igjen sammen med dem:)

Da kom det fra gutten:

"Når pappa reiser, kommer tantene frem!"

Syns det var godt sagt jeg:)

Skrevet

Så ikke at det fra mannemunn, sorry!

Skrevet

Til deg kjære 11:52

Kjapp med å svare slik gitt? Hun MÅ jo selvsagt kaste ut mannen osv for at han fleipa litt...?

Til deg HI :D

Disse mannfolka kan klare å lure av seg ett par gullkorn i løpet av sv.skapet ja:) He he!

Min mann stusset litt over dette med symfyse-målet og sa at alle babyer ikke er 35 cm ( det øverste på kurven ) og mente de alle var forskjellige:p he he! Så måtte forklare godt hva symfysemålet var :)

Han er god han karen min <3

Skrevet

He, he - han så for seg at det faktisk gikk an å anslå fosterets lengde på kontrollene? Komisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...