Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Ei venninne av meg har ei jente på 4 mnd med MYE og langt hår. I dag fortalte hun meg at hun pleier å lugge henne når hun er sutrete eller "umulig" som hun sa.. Hva i alle dager? Jeg ble helt satt ut jeg, visste ikke hva jeg skulle si..
Gjest ->>- Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Prøv: "Er du helt idiot?" ...og en bekymringsmelding.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Og det mener hun skal få babyen til å slutte å sutre?? BAbyer sutrer-sånn er det. Man lugger dem ikke for det!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 jeg hadde nok sagt i fra hva jeg mente om det. når babyer på 4mnd sutrer så er det gjerne av en grunn. det er ikke slik at de sutrer fordi de ikke får det slik de vil. kanskje babyen klør i gummene og viser ubehaget ved å sutre. da er det ikke særlig sjakktrekk av mora å lugge ungen. du burde si ifra til henne at slik gjør man ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Hu hørtes ikke helt "rektig" ut..... Sånt er ikke akseptabelt spørr du meg!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Jeg er vanligvis motstander av å ringe barnevernet for hver minste lille ting, men denne moren virker jo ikke helt riktig...hva kommer hun til å gjøre videre da? Hva når ungen får flaskenekt/puppenekt? Tannfrembrudd? Sykdom? Trassalder? Hun trenger seriøst veiledning!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Uff a meg, så tragisk! Å respondere på en babys naturlige oppførsel med å påføre den smerte....Hvordan skal det bli framover med dem? Håper du greier å si ifra selv om det kanskje er vanskelig å finne de rette ordene.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 Høres jo virkningfult ut.... hmm, ungen min gråter. Skal jeg skifte bleie? Næææh, påfører henne litt smerte jeg, da slutter hun sikkert. Hadde jeg vært deg hi, så hadde jeg tatt tak i håret til venninna di og lugga til. "Syns du var litt umulig nå kjære venninne"
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #10 Skrevet 20. april 2011 idiot kjerring måtte hun brenne lenge og vel!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #11 Skrevet 20. april 2011 Neste gang får du spørre henne om det hjelper (kan aldri tenke meg at det gjør) og svarer hun nei, så spør hvorfor hun gjør det da..... Men dette er bekymringsfullt
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #12 Skrevet 20. april 2011 Hadde sendt bekymringsmelding for dette. Det minner om sadistisk oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #13 Skrevet 20. april 2011 ?? Seriøst, dette er og må værte tull!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #15 Skrevet 22. april 2011 Nå kjenner jeg at jeg ble provosert! Håper seriøst dette er et tulleinnlegg!!!! Prøv å forklar henne at det der er helt IDIOTISK og veldig uriktig å gjøre! Tror nesten jeg hadde dradd henne KRAFTIG i håret og sagt, gjør du det der EN gang til, eller hører jeg at du gjør det, ringer jeg barnevernet! Herregud for ei drittkjærring!!!!!!! Noen burde bare IKKE hatt barn!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 22. april 2011 #16 Skrevet 22. april 2011 Dette håper jeg virkelig at bare er tull! Hvis ikke så er det eneste rette å spør hvorfor i alle dager hun gjør det, for så å ringe barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2011 #17 Skrevet 22. april 2011 Hvis dette er seriøst; så MÅ du melde fra NÅ. Om moren allerede ved fire måneder finner grunner til å utøve vold mot barnet, hvordan i alle dager skal hun da respondere når ungen blir (som alle andre) trassig, irriterende, vrang, tegner på veggen med mat, og alt det andre som kan skje...?? Og i tillegg vitner det om grunnleggende manglende forståelse for hvordan en baby faktisk fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå