Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Siste månedene har jeg gått fra fresh ånde til en helt forferdelig en!! Det er helst smaken i munnen som er grusom, smaker rett og slett sånn som kumøker lukter.. Har friske og fine tenner, og pusser tenner morgen og kveld, så det har ikke noe med det å gjøre. Jeg ammer, og har et veldig stort søtsug, så jeg spiser en del sjokolade. Men denne smaken og ånden er bare helt grusom.. noen som vet hva det kan være??
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Har du vært til tannlegen? Man kan ha karies selv om man ikke merker det selv, og det kan gi forferdelig ånde. Ellers ville jeg tatt en titt på magen din, fungerer den som den skal? Har du avføring hver dag? Er den hard? Man får dårlig ånde når man har dårlig mage! Og her spiller selvfølgelig kosthold inn :-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Gap høyt opp, og sjekk mandlene dine! Pirk/trykk litt forsiktig på de, kanskje det kommer ut "pussklumper". Ganske vanlig fenomen at matrester setter seg fast i groper i mandlene. Dette gir helt forfredelig dårlig ånde.. Men forsvinner når klumpene blir fjernet. Åja, det er skikkelig ekkelt... Men utrolig mange med dette "problemet".
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Tusen takk for svar damer! Jeg skal få sjekket mandlene i dag den dag:) tannlege har jeg ikke råd til før i mai, så jeg får ta turen dit da dersom det ikke har bedret seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå