Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Begynner å bli noen år siden jeg hadde baby nå, så lurer på om noen vet litt om hvilke produkter som blir anbefalt og ikke anbefalt nå for tiden? Tenker på Babyolje, stellesalve, kremer osv.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Sårrumpe funker best med potetmel og inotyol salve. Inotyol salve fåes kun kjøpt på apoteket. Beste salve som finnes. Styr unna zink. Jeg har brukt en god del natusan, men sier man ordet natusan her inne, så blir man hengt. De har nå fått gode bedre produkter.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Nå er jo parabener det store da, så stort sett alt som er svanemerket og fritt for parabener er vel anbefalt ;-) Selv elsker jeg Dr. Greves shampo og dusjsåpe, de lukter så herlig! Ellers sverger jeg til Elisabeth Ardens 8 hour _salve_, den er helt rå mot såre babyrumper! Samt Inotyol (apotek), når det er sårt der nede. Slapp av, du kommer til å få så mange vareprøver og reklamer og alt det der så du blir helt lei til slutt!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Jo mindre jo bedre. Man trenger ikke så mye som man ofte tror. Jeg hadde til å begynne med sinksalve og babyolje. Sinksalven hadde jeg ikke brukt halvparten av etter ett år, syns ikke den hadde noe virkning. Brukte heller ringblomstsalve eller a-creme, det funker langt bedre. Babyoljen tømte jeg ut her en dag, på 2 år var det brukt 1/3 av flasken. Begynte tidlig med shampo da babyen min hadde en del hår og var storgulper, så syns det var greit å få gjort skikkelig rent. Merkene jeg foretrekker er Babyline, Sebamed og Coop Änglamark. Nå som han er større syns jeg Libero sine produkter er greie å bruke. Natusan styrer jeg unna, en slags protest fordi de var en versting en stund. Men de har jo bedret seg mye siste årene. Liker heller ikke Dr. Greve, jeg reagerer på enkelte av produktene deres selv, og da bruker jeg det ikke på babyen heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå