Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 i går lagde jeg en fjorland. men jeg har matforgiftning og er bare en person så da går det ann. blir litt dyrere om man skal lage mat til 5 stk på fjorland xD
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 hva med fks wok? med ris vedsidenav. rask, enkelt og smaksrikt det.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Jeg vet ikke hva det blir ennå, men det blir nok helt sikkelt enkelt og raskt for meg. Og jeg vedder også på smaksrikt. Er hos mine foreldre, så min mor står for maten ;D
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Toros tikka masala er deiiiliiiig, og det går fort:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Blir fiskebollelapskaus her i dag Kjapt og enkelt! Poteter, og grønnsaker, og delte fiskeboller i samme kjle. Med grove baguetter til.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 ja. finnes mye i fryserdisken i butikken. og i hermetikkbokser, lappskaus osv. også finnes det frossenpizza osv.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #9 Skrevet 20. april 2011 I dag skal vi ha super rask og super god middag. Rask og lage og supert siden vi drar på hytta i dag. Ferdigstekte fiskekaker (evt stek/varm raskt i panna). Pitabrød varmet opp i brødrister (evt ferdigrundstykker på butikken). Salat Tomat Agurk Paprika Alt puttes inn i pita/rundstykke/hamburgerbrød og toppes med rømmedressing. Nam
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. april 2011 #10 Skrevet 20. april 2011 I dag blir det Toro sin moussaka med gresk salat og tzatziki. Unga liker det, og det er fantastisk lettvint da. Bruker alltid å ha oppi litt ekstra hvitløk i kjøttsausen da. Og gjerne litt hakkede friske urter, om jeg har.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #11 Skrevet 20. april 2011 Findus frossen fiskesuppe er supergod og rask Putt fiskesuppen frossen i en kjele Tilsett vann og melk, slik det står bak på esken Tilsett findus frossen fiskestykker (liten eske i fryseren til supper og wok) Putt gjerne oppi litt gulrot og purre, hvis du har. Annet kan også brukes. Har du en dært fløte/rømme kan du putte det oppi også, men ikke nødvendig. Serveres med hvitløksbaugetter. Superraskt, superenkel og supergod.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #12 Skrevet 20. april 2011 Joikakaker på boks Ris Tyttebærsyltetøy Ungene elsker det, jeg synes det er helt greit, mannen overlever..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #13 Skrevet 20. april 2011 gratinerte poteter og skinkebiff med en liten salat ved siden av:) middagen vår idag.. eller rester fra i går:))
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #14 Skrevet 20. april 2011 Jeg er så dritt lei av og lage middag, føler at det går i det samme og det samme og nevnte jeg det samme?
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 20. april 2011 #15 Skrevet 20. april 2011 Jeg tenkte vi skulle grille hjemmelagde kyllingburgere. Har ikke bestemt om vi skal ha dem i pitabrød eller hamburgerbrød ennå til 8 burgere: 800 gr kyllingkjøttdeig 1 finhakket løk hakket kruspersille 1 egg salt/pepper evnt div krydder Alt blandes og deles i 8. Vi har bare litt rucculasalat+dressing i bunn, og ungene har ketchup på toppen
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #16 Skrevet 20. april 2011 Her går det også mye oppe i det samme. Hva lager man likssom til seg selv og til et lite barn?? Har ingen middagsfantasier for tiden, bløøhh sier det.. Er ikke HI..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #17 Skrevet 20. april 2011 Noen nevnte joikakaker..Hadde ei som jeg gikk i klassen sammen med, voksen dame med masse voksne barn. Og nesten hver dag skulle de ha joikakaker med pommefrites faktisk. Så den kan du nå alltids prøve. Har ingen anelse om hvordan smakker, men veldig enkelt, rask og lettvint..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #18 Skrevet 20. april 2011 Veldig enkelt i dag: fersk salmalaks i skiver (tilbud på meny), ris og soyasaus. Superenkelt og kjempegodt!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #19 Skrevet 20. april 2011 Strimlet kyllingfilet/svinefilet, wokblanding fra frysedisken, creme fraiche krydret med litt pepper og kikkoman. Serveres med ris. Evt. rundstykker el. til.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #20 Skrevet 20. april 2011 Hi her, Jeg er også mye alene med barnet mitt rundt middagstider, er så fantasiløs nå at det er skummelt, i dag er det bare onsdag men siden lørdag har vi spist vegetar lasange, pasta med pølser og erter, pasta i hvitsaus med torsk. det går fort og er enkelt. Prøver å ha en dag i uken uten kjøtt og fisk, en suppe dag, en kjøttdag, en fiskedag.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #21 Skrevet 20. april 2011 Jeg lagde, potetmos med hvitløksmør, pølsebiter, ost og cherrytomater på toppen. HI
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. april 2011 #22 Skrevet 20. april 2011 I dag ble det : Kyllingsalat Hvitløksbrød med pesto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå