Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Min 11 mnd gamle gutt skjønner ikke hvordan man skal drikke av en tutekopp, at man faktisk må suge ut av tuten for at det skal komme noe vann. Finnes det en tutekopp hvor vannet bare kommer når man holder den opp ned hvis dere skjønner hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Jeg kjøpe vel en tutkopp på Ikea som det renner lett igjennom. Men det er 5-6 år siden da.... ; )
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 fks de på rema1000 har en sånn brikke under tuten. tar man AV den så vil vannet bare renne ut av tuten uten at man trenger å suge.. har ikke rpøvd noen av de andre så vet ikke hvordan de fungerer. xD
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Ikea har fremdeles, og på Avent sine og flere med dem, så kan man bare ta av den lille blanke gummi saken som skal hindre vannet i å renne.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 De fleste matbutikker selger både mam og avent. Begge har silikonventil. Tar man av disse, vil det jo renne ut av tuten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå