Gå til innhold

Strekkmerker... Blir de bedre eller værre av sol?

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg fikk masse strekkmerker under svangerskapet og lurer på hvordan de blir når jeg soler meg?

Venninnene mine sier også de bleker bort og blir mindre med tiden, jeg vet ikke om de sier dette for å være snille eller om det faktisk stemmer. Så spør her for her er det sikkert fler enn meg som har blitt seende ut som polkagriser :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en gang ut som jeg hadde store lilla edderkoppspinn på lår og "lovehandles"...lekkert!! Noen år etter er de på lårene så og si usynlige, og de på sidene synes litt, men er helt lyse "sølvaktige". Har ikke lagt merke til at de blir verken mer eller mindre synlige når jeg er brun.

Om strekkmerkene dine er "av en annen verden" har du kanskje mulighet til å få dekket behandling/laser gjennom fastlegen. Men da skal det være ille altså. Ellers tror jeg du må lære deg å leve med dem, mine plager meg ikke i det hele tatt, og har aldri hørt mannen klage heller ;-) Eneste gangen var når han etter to år eller noe "oppdaget" et strekkmerke og trodde det var nytt. Det sier jo litt!

Skrevet

Hehe herlig! nå ble jeg i bedre humør =) Nei det er ikke dype så da håper jeg de bleker da slik som dine! venter i spenning...

Skrevet

Det blir nok bra skal du se ;-)

Skrevet

Det stemmer dette altså. Men vært litt obs på at huden er veldig tynn i området, så du ikke blir forbrent.

Skrevet

Takk får smøre meg ekstra med solkrem jeg da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...