Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 jenta mi har fått masse røde prikker etter at hu prøvde pamers bleie.... tror dere det er tilfeldig eller at hun reagerer på bleien? har byttet tilbake til libero nå...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Pampers du mener? Mine fikk utslett av alt annet enn Pampers, så.... Men får jenta di utslett, så bytt merke
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Ja, har hørt at enkelte reagerer på Pampers, skal visstnok ha noe med at de er innsatte med noe lotion for å forebygge sår hud, hehe...min bruker kun pampers og stortrives ;-) Så ja, bytt i vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå